ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10873

Ключові слова:

медична освіта, США, А. Флекснер, медична школа

Анотація

У статті проаналізовано праці американських науковців ХХ – початку ХХІ ст., які стосуються проблем розвитку медичної освіти в США. Доведено необхідність систематизації педагогічної інформації для узагальнення наявного теоретичного досвіду в контексті медичної освіти. Узагальнено положення масштабного аналітичного дослідження медичної освіти в США та Канаді, яке отримало назву Звіту Флекснера і стало підґрунтям докорінних реформ американської медичної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення системи підготовки лікарів у США. На основі проаналізованих праць зроблено висновки про вектор сучасної педагогічної науки в США в контексті медичної освіти. Встановлено, що до основних питань, які розглянуто у фундаментальних педагогічних дослідженнях американської медичної освіти, належать проблеми якості підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, впровадження більш досконалих стандартів навчання лікарів, механізми оцінки якості медичної освіти.

Посилання

Gerasimov, G.A. (2012). De Gustibus. Uroki istorii: k stoletemu yubileyu doklada Fleksnera [De Gustibus. The lessons of history: the centennial of Flexner’s report]. Klinicheskaya i eksperementalnaya tireoidologiya – Clinical and Experimental Thyroidology, 8 (4), 4-7 [in Russian].

Densen, P. (2011). Сhallenges and opportunities facing medical education. Transactions of the American Clinical and Climatological Association, 122, 48-58.

Faulz, D. (2012). The social determinants of health as part of the medical school curriculum: An exploratory analysis of domestic and international medical schools. Master's thesis. University of Washington.

Flexner, A. (2018). Medical Education in the United States and Canada: A Report to the Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching (Classic reprint). London: Forgotten Books.

Sullivan, C. C. (2018). Punctuated equilibrium: A qualitative case study of the influence of American medical education’s structure, governance, and function on curriculum reform. Doctor's thesis. University of Washington.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-15

Як цитувати

Mukan, N. V., & Blavt, O. Z. (2020). ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США . Медична освіта, (4), 140–143. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10873

Номер

Розділ

РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ