ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНАЖЕРА ДЛЯ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК РОБОТИ В ДЗЕРКАЛІ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

  • V. I. Gereluyk ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»
  • T. I. Matviykiv ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»
  • N. V. Neiko ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»
Ключові слова: стоматологічне дзеркало, робота в дзеркалі, практичні навички, непрямий візуальний доступ, тренажер

Анотація

Одним із головних чинників, на який повинен орієнтуватися сучасний вищий медичний навчальний заклад при навчанні студентів, є значне посилення практичного аспекту підготовки майбутніх лікарів при збереженні належного рівня теоретичних знань.

Робота студента-cтоматолога в дзеркалі або ж непрямий візуальний доступ – це використання стоматологічного дзеркала з метою огляду поверхні зуба, важкодоступних місць ротової порожнини, візуальний, прямий доступ до яких обмежений. Актуальність відпрацювань навичок за допомогою запропонованого тренажера та відповідних завдань у дзеркальному відображенні є беззаперечною. Тренажер дозволяє студентам-стоматологам вдосконалити свої мануальні навички роботи в дзеркалі, що в подальшому є безумовно важливим при роботі зі стоматологічним інструментарієм та дентальним мікроскопом. Студентам-практикантам жіночої статі вдається більш точно та якісніше виконувати завдання  порівняно з хлопцями, що, мабуть, обумовлено частішим контактом із дзеркалом у домашніх умовах.

Біографія автора

T. I. Matviykiv, ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»

ResearcherID І-3566-2018

Посилання

Díaz, M.J., Sánchez, E., Hidalgo, J.J., Vega, J.M., & Yanguas, M. (2001). As­sessment of a preclinical training system with indirect vi­sion for dental education. Eur. J. Dent. Educ., 5, 120-126.

www.coreltuts.com.

Опубліковано
2019-08-15
Як цитувати
Gereluyk, V. I., Matviykiv, T. I., & Neiko, N. V. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНАЖЕРА ДЛЯ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК РОБОТИ В ДЗЕРКАЛІ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Медична освіта, (2), 75-78. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10347
Номер
Розділ
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ