Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2019)
№ 2 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2
Опубліковано:
2019-08-21
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ І СТАРШИХ КУРСІВ НА КАФЕДРАХ ГІГІЄНІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
S. V. Abramov, V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko
6-10
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10336
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ХІРУРГІЇ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
A. D. Bedenyuk, A. Ye. Burak, S. Y. Grytsenko
11-14
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10337
PDF
CИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІМІЇ
N. I. Burmas, L. A. Boyko
15-18
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10338
PDF
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО
I. O. Кrytskyi
19-23
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10339
PDF
СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ВЕБ-СЕРЕДОВИЩА ТА ВЕБ-САЙТУ КЛІНІЧНОЇ КАФЕДРИ ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
N. A. Lopina, L. V. Zhuravlyova
24-30
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10350
PDF
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИКО-ХІМІЧНИЙ АНАЛІЗ У СТВОРЕННІ ЛІКІВ» У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРОВІЗОРІВ
L. M. Mosula, L. S. Kryskiw, T. V. Kucher
31-35
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10340
PDF
СИМУЛЯЦІЙНА ОСВІТА В ПСИХІАТРІЇ
I. D. Spirina, A. V. Shornikov, A. V. Fawzy
36-41
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10341
PDF
ПРИНЦИПИ ПІДГОТОВКИ СПІВРОБІТНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ З ДОМЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
L. Y. Shostak
42-46
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10342
PDF
ВАЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ОСВІТНЬОГО РЕСУРСУ ДЛЯ ЯКІСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
O. V. Shtrimaitis, O. M. Fylypiuk, T. M. Nesteruk, O. P. Myalyuk, O. V. Sadovnik
47-50
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10343
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ ІНСТИТУТУ ГІГІЄНИ ТА ЕКОЛОГІЇ В КУРС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ»
A. M. Antonenko, O. P. Vavrinevych, S. T. Omelchuk, V. G. Bardov
51-54
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.9936
PDF
МОТИВАЦІЯ ДО НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
I. V. Baranova, I. A. Iliuk, K. P. Postovitenko
55-60
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10344
PDF
ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В СУЧАСНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
A. V. Vykhrushch
61-66
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10345
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЇ ЛІКАРЯ
N. B. Haliyash, N. A. Bilkevych, N. V. Petrenko
67-74
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10346
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНАЖЕРА ДЛЯ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК РОБОТИ В ДЗЕРКАЛІ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
V. I. Gereluyk, T. I. Matviykiv, N. V. Neiko
75-78
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10347
PDF
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КЕЙС-МЕТОДУ У ФОРМУВАННІ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Y. D. Yehudina, L. V. Sapozhnychenko, Yu. V. Kozlova
79-85
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10348
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ І ТЕРАПІЇ
V. M. Zhdan, M. Yu. Babanina, Ye. M. Kitura, M. V. Tkachenko
86-89
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.9928
PDF
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ В УКРАЇНІ
L. V. Lymar
90-95
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10101
PDF
ЕЛЕКТРОННА БАЗА КЛІНІЧНИХ ВИПАДКІВ ЯК СПОСІБ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО ФАХОВОГО РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ
N. A. Lopina, L. V. Zhuravlyova
96-102
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.9879
PDF
СИМУЛЯЦІЙНІ ТРЕНІНГИ ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ В ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
O. A. Lovkin, V. S. Skoba, O. I. Pototska
103-106
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10349
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ МЕДСЕСТРИНСТВА НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
N. I. Savytska, O. M. Mochulska
107-113
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.9872
PDF
ІНШОМОВНА ГРАМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ У КОНТЕКСТІ ВІРТУАЛЬНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
N. O. Fedchyshyn, H. I. Klishch, N. I. Yelahina, T. I. Horpinich
114-121
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10351
PDF
ВИКОРИСТАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ НА КАФЕДРІ ПАТОЛОГІЧНОЇ АНАТОМІЇ
I. I. Yakovtsova, A. E. Oliynik, O. V. Dolhaia
122-125
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10352
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЛАТИНСЬКОГО І ГРЕЦЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ
O. D. Kolodnytska, I. I. Vorona
126-130
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10353
PDF (English)
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО АНАЛІЗУ В КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ХІМІЇ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ
L. S. Logoyda, N. O. Zarivna
131-136
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10354
PDF (English)
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ОЦІНКА СТУПЕНЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ЛІКАРІВ ТА ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
G. O. Danylchuk, Y. I. Venher, D. O. Lahoda
137-142
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10355
PDF
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ОБ’ЄКТИВІЗАЦІЇ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ХІРУРГІВ
O. S. Dolya, N. O. Yareshko
143-147
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.9991
PDF
РОЛЬ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ В ПРОФІЛАКТИЦІ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ЛІКАРІВ ПЕРВИННОЇ ЛАНКИ
T. B. Lazarchuk, O. Y. Samogalska, I. B. Meretska
148-151
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10356
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
АМБУЛАТОРНА ЛІКАРСЬКА ПРАКТИКА ЯК КЛЮЧОВА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ
L. S. Babinets, N. Ye. Botsiuk, I. O. Borovyk
152-155
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10357
PDF
ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ США З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ
T. I. Horpinich
156-161
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10358
PDF
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МЕДИЧНОЇ ФІЗИКИ (ОПТИКА) (ЧАСТИНА 4)
V. D. Didukh, Y. A. Rudyak, A. B. Horkunenko, I. P. Kuzmak
162-170
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10359
PDF
ОНТОЛОГО-КЕРОВАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ
O. P. Mintser, M. A. Popova
171-177
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10360
PDF
МЕДСЕСТРИНСЬКІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В АВСТРІЇ
H. P. Palasyuk, B. M. Palasyuk
178-183
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10361
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ НА ТЕРЕНАХ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ (XVIII –XIX СТОЛІТТЯ)
I. A. Prokop, T. V. Savaryn
184-190
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10362
PDF (English)
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер