З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1282Анотація
Проведено систематизацію досвіду інтеграції кредитно-модульної системи організації навчального процесу в ІФНМУ,оцінено переваги засад Болонського процесу та розглянуто деякі проблемні аспекти.
З метою координації роботи кураторів ECTS факультетів, деканатів, кафедр університету в руслі впровадження засад
Болонського процесу, єдиних підходів та стандартів надання освітніх послуг студентам, системного моніторингу якості
освіти в університеті створено відділ ECTS. Процес впровадження кредитно-модульної системи організації навчального
процесу в університеті супроводжувався певними труднощами, які зумовлені передусім недосконалістю нормативно-
правової бази. Аналіз семирічного досвіду впровадження кредитно-модульної системи в університеті оцінюємо позитивно,
оскільки покращилась мотивація студента до оволодіння знаннями та навичками.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-26
Як цитувати
Рожко, М. М., Ерстенюк, Г. М., Капечук, В. В., & Іванців, М. О. (2013). З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1282
Номер
Розділ
Статті