ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1280Анотація
У статті висвітлено досвід впровадження в Буковинському державному медичному університеті інформаційно-комуні-каційних навчальних технологій на базі системи управління навчанням “Moodle”. Використання такої технології підтримки
традиційного навчального процесу дозволяє поліпшити його якість, робить його більш комфортним та цікавим для
студента, більш контрольованим – для викладача.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-26
Як цитувати
Бойчук, Т. М., Геруш, І. В., & Ходоровський, В. М. (2013). ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1280
Номер
Розділ
Статті