Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій як додаткове унаочнення на кафедрі анатомії людини

Автор(и)

  • T. R. Genyk
  • N. I. Herasymiuk

DOI:

https://doi.org/10.11603/2414-4533.2018.4.9726

Ключові слова:

сенсорні інтерактивні столи, віртуальні програми, анатомія

Анотація

Мета роботи: встановити ефективність використання можливостей сучасних сенсорних інтерактивних столів із відповідним програмним забезпеченням як додаткового навчального посібника при вивченні анатомії людини.

Посилання

Hnedko, N.M. (2016). Vykorystannia virtualnoho navchalno-kontroliuiuchoho kompleksu v osvitnomu protsesi [Use of the virtual learning and controlling complex in the educational proces]. Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia i vykhovannia v zakladakh osvity. Naukovi zapysky RDHU – Updating content, forms and methods of education and education in educational institutions. Scientific notes of RDU, 13 (56), ІІ, 117 – 119 [in Ukrainian].

Trach, Yu. (2017). VR-tekhnolohii yak metod i zasib navchannia [VR technology as a method and means of training]. Osvitolohichnyi dyskurs – Educational Discourse, 3-4, 18-19 [in Ukrainian].

Robert, I.V. (2010). Sovremennye informatsyonnye tekhnologii v obrazovanii: didakticheskiye problemy; perspektivy ispolzovaniya [Modern information technologies in education: didactic problems; prospects for use]. Moscow: IIO RAO [in Russian].

Smolyaninova, O.G. (2002). Multimedia v obrazovanii: monografiya [Multimedia in education: monograph]. Krasnoyarsk [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-05

Як цитувати

Genyk, T. R., & Herasymiuk, N. I. (2019). Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій як додаткове унаочнення на кафедрі анатомії людини. Шпитальна хірургія. Журнал імені Л. Я. Ковальчука, (4), 117–118. https://doi.org/10.11603/2414-4533.2018.4.9726

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ