Дистанційне навчання у вищій медичній школі: за і проти

Автор(и)

  • I. Ya. Dziubanovskyi Тернопольский национальный медицинский университет имени И. Я. Горбачевского МОЗ Украины
  • V. B. Goshchynsky Тернопольский национальный медицинский университет имени И. Я. Горбачевского МОЗ Украины
  • V. I. Piatnochka Тернопольский национальный медицинский университет имени И. Я. Горбачевского МОЗ Украины

DOI:

https://doi.org/10.11603/2414-4533.2020.4.11795

Ключові слова:

навчання

Анотація

Мета роботи: визначити пріоритетні напрямки розвитку дистанційного навчання та його негативні моменти в системі вищої медичної освіти.

Посилання

Deberdeyev, I.R. (2015). Rol klinicheskogo myshleniya v professionalnoy deyatelnosti vracha [The role of clinical thinking in the professional activity of a doctor]. Byulleten meditsinskikh Internetkonferentsiy – Bulletin of Medical Internet Conferences, 4 (11), 1174-1179 [in Russian].

Kaliyeva, Sh.S., & Piven, L.I. (2020). Vozmozhnosti i ogranicheniya distantsionnogo obucheniya v prepodavanii meditsinskikh distsiplin [Possibilities and limitations of distance learning in teaching medical discipline]. NAO “Meditsinskiy Universitet Karagandy”. Mezhdunarodnaya onlayn-konferentsiya ““Sovremennyye vyzovy meditsinskogo obrazovaniya v usloviyakh pandemii: opyt bystrykh resheniy i strategicheskiye initsiativy”, Sbornik tezisov [in Russian].

Marukhno, V.M. (2012). Distantsionnoye obrazovaniye v meditsine [Distance education in medicine]. Mezhdunarodnyy zhurnal eksperimentalnogo obrazovaniya – International Journal of Experimental Education, 4, 154-156 [in Russian].

Yuldashova, R.U., & Navruzova, L.Kh. (2015). Otnosheniye studentov i prepodavateley k elektronnomu obucheniyu [Attitude of students and teachers to e-learning]. Pedagogicheskiy professionalizm v obrazovanii. Novosibirsk – Pedagogical Professio­nalism in Education. Novosibirsk, 219-220 [in Russian].

Bolatov, A.K., Seisembekov, T.X., Askarova, A.Zh., Baikanova, R.K., Smailova, D.S., Fabbro, E. (2020). Online-Learning due to COVID-19 improved mental health among medical students. Med. Sci. Educ., 18, 1-10.

Soltany, A., Hamouda, M., Ghzawi, A., Sharaqi, A., Negida, A., Soliman, S., Benmelouka, A.Y. (2020). A scoping review of the impact of COVID-19 pandemic on surgical practice. Ann. Med. Surg. (Lond.), 57, 24-36.

Al-Balas, M., Al-Balas, H.I. Hatim, Jaber, M., Obeidat, K., Al-Balas, H., Aborajooh, E.A., Al-Taher, R., & Al-Balas, B. (2020). Distance learning in clinical medical education amid COVID-19 pandemic in Jordan: current situation, challenges, and perspectives BMC Med. Educ., 20, 341.

Achi, N.E., Honein-Abouhaidar, G., Rizk, A., Kobeissi, E., Papamichail, A., Meagher, K., Ekzayez, A., Abu-Sittah, G.S., Patel, P. (2020). Assessing the capacity for conflict and health research in Lebanon: a qualitative study. Confl. Health, 14, 59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-15

Як цитувати

Dziubanovskyi, I. Y., Goshchynsky, V. B., & Piatnochka, V. I. (2021). Дистанційне навчання у вищій медичній школі: за і проти. Шпитальна хірургія. Журнал імені Л. Я. Ковальчука, (4), 113–116. https://doi.org/10.11603/2414-4533.2020.4.11795

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ