Дистанційне навчання у вищій медичній школі: за і проти
DOI:
https://doi.org/10.11603/2414-4533.2020.4.11795Ключові слова:
навчанняАнотація
Мета роботи: визначити пріоритетні напрямки розвитку дистанційного навчання та його негативні моменти в системі вищої медичної освіти.
Посилання
Deberdeyev, I.R. (2015). Rol klinicheskogo myshleniya v professionalnoy deyatelnosti vracha [The role of clinical thinking in the professional activity of a doctor]. Byulleten meditsinskikh Internetkonferentsiy – Bulletin of Medical Internet Conferences, 4 (11), 1174-1179 [in Russian].
Kaliyeva, Sh.S., & Piven, L.I. (2020). Vozmozhnosti i ogranicheniya distantsionnogo obucheniya v prepodavanii meditsinskikh distsiplin [Possibilities and limitations of distance learning in teaching medical discipline]. NAO “Meditsinskiy Universitet Karagandy”. Mezhdunarodnaya onlayn-konferentsiya ““Sovremennyye vyzovy meditsinskogo obrazovaniya v usloviyakh pandemii: opyt bystrykh resheniy i strategicheskiye initsiativy”, Sbornik tezisov [in Russian].
Marukhno, V.M. (2012). Distantsionnoye obrazovaniye v meditsine [Distance education in medicine]. Mezhdunarodnyy zhurnal eksperimentalnogo obrazovaniya – International Journal of Experimental Education, 4, 154-156 [in Russian].
Yuldashova, R.U., & Navruzova, L.Kh. (2015). Otnosheniye studentov i prepodavateley k elektronnomu obucheniyu [Attitude of students and teachers to e-learning]. Pedagogicheskiy professionalizm v obrazovanii. Novosibirsk – Pedagogical Professionalism in Education. Novosibirsk, 219-220 [in Russian].
Bolatov, A.K., Seisembekov, T.X., Askarova, A.Zh., Baikanova, R.K., Smailova, D.S., Fabbro, E. (2020). Online-Learning due to COVID-19 improved mental health among medical students. Med. Sci. Educ., 18, 1-10.
Soltany, A., Hamouda, M., Ghzawi, A., Sharaqi, A., Negida, A., Soliman, S., Benmelouka, A.Y. (2020). A scoping review of the impact of COVID-19 pandemic on surgical practice. Ann. Med. Surg. (Lond.), 57, 24-36.
Al-Balas, M., Al-Balas, H.I. Hatim, Jaber, M., Obeidat, K., Al-Balas, H., Aborajooh, E.A., Al-Taher, R., & Al-Balas, B. (2020). Distance learning in clinical medical education amid COVID-19 pandemic in Jordan: current situation, challenges, and perspectives BMC Med. Educ., 20, 341.
Achi, N.E., Honein-Abouhaidar, G., Rizk, A., Kobeissi, E., Papamichail, A., Meagher, K., Ekzayez, A., Abu-Sittah, G.S., Patel, P. (2020). Assessing the capacity for conflict and health research in Lebanon: a qualitative study. Confl. Health, 14, 59.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Шпитальна хірургія. Журнал імені Л. Я. Ковальчука
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у журналі «Шпитальна хірургія. Журнал імені Л. Я. Ковальчука», погоджуються з такими умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в цьому журналі (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).