ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ПРОМИСЛОВИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ

Автор(и)

  • О .В. Посилкіна
  • О.Ю. Горбунова

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2009.4.3031

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність формування та розвитку інтегрованого ланцюга створення партнерських відносин в умовах впровадження системи управління якістю, визначено місце та значення промислового ф армацевтичного підприємства в розвитку партнерської взаємодії та створенні цінності партнерських відносин.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-18

Як цитувати

Посилкіна, О. .В., & Горбунова, О. (2014). ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ПРОМИСЛОВИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ. Фармацевтичний часопис, (4). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2009.4.3031

Номер

Розділ

ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА