ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ФАРМАКОКІНЕТИКА»

Автор(и)

  • Н. І. Гудзь
  • Т. Г. Калинюк
  • А. М. Корецька

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2014.2.2926

Анотація

За умови кредитно-модульної системи організації навчального процесу необхідно використовувати стандартизовані методи оцінювання. Для поточного та підсумкового модульного контролю успішності студентів із дисципліни «Загальна фармакокінетика» запропоновано поліморфні тести — тести, які об'єднують завдання різних типів: завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, відкриті завдання з короткою та розгорнутою відповіддю, завдання для встановлення причинно-наслідкових відношень та інші. Усі дистрактори в тестових завданнях із вибором правильної відповіді повинні бути правдоподібні, однаково привабливі для студентів, граматично послідовні, логічно сумісні, однакового рівня складності та довжини з правильною відповіддю. Відкриті тестові завдання, в основі яких лежить завершення думки студентом, є корисним засобом тестування здатності студентів створювати прийнятні відповіді. Приклади тестових завдань різних типів наведено в статті. Якісно розроблені тестові завдання з використанням сучасних підходів тестології сприяють об'єктивності оцінювання знань та мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні дисципліни «Загальна фармакокінетика».

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-09

Як цитувати

Гудзь, Н. І., Калинюк, Т. Г., & Корецька, А. М. (2014). ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ФАРМАКОКІНЕТИКА». Фармацевтичний часопис, (2). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2014.2.2926

Номер

Розділ

ФАРМАЦЕВТИЧНА ОСВІТА