МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ АНТИГІПЕРТЕНЗИВНИХ ПРЕПАРАТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2312-0967.2011.3.2730Анотація
Проведено дослідження асортименту антигіпертензивних засобів першого ряду на фармацевтичному ринку України. Визначено співвідношення лікарських засобів за діючими речовинами та виділено лідерів у кожній фармакотерапевтичній групі. Встановлено частку препаратів вітчизняного та іноземного виробництва, позиції України та іноземних країн- постачальників щодо обсягу представлених на українському фармацевтичному ринку засобів антигіпертензивної дії.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі .
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).