ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МОТИВАЦІЙ ПРОВІЗОРІВ ПРИ ВІДПУСКУ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2312-0967.2011.2.2698Анотація
Згідно з методиками Маслоу, Елерса і Шейна проведено анкетне опитування фармацевтів на предмет оцінки соціально-психологічних мотивацій при відпуску ліків. Результати кореляції та ранжування оцінок мотиваційних факторів відпуску ліків свідчать, що у фармацевтів із високим рівнем професійної компетенції основним мотиваційним фактором рекомендації ліків є їх ефективність. 44% фармацевтів з відсотковою формою оплати праці при рекомендації споживачу ліків звертають увагу на власну вигоду і вони не належать до категорії особистостей з мотивацією високих матеріальних потреб. Не підтверджується гіпотеза, що фармацевти з високою мотивацією до успіху рекомендують ліки за ціновим фактором.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі .
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).