ФОРМА ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.4.2458Анотація
Проведено дослідження (порівняльний аналіз) видів державної атестації молодших спеціалістів напряму"Фармація" як засобів діагностики рівня сформованості професійних компетентносте. випускників ВНЗ III
рівня акредитації з урахуванням вимог методичних рекомендацій до розробки галузевих стандартів вищої
освіти, Закону України "Про вищу освіту", Національної рамки кваліфікацій.
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-03-10
Як цитувати
Прокопенко, Т. С., & Коломієць, І. В. (2014). ФОРМА ДЕРЖАВНОЇ АТЕСТАЦІЇ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ. Фармацевтичний часопис, (4). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.4.2458
Номер
Розділ
ФАРМАЦЕВТИЧНА ОСВІТА
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі .
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).