ІГРОВА МОДЕЛЬ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.11000Ключові слова:
англійська мова, навчальна гра, навчальний процес, студенти-медики, професійна діяльністьАнотація
У статті висвітлено роль навчальної гри як засобу організації мовленнєвої діяльності студентів-медиків англійською мовою. Автор статті підкреслює необхідність використання у навчальному процесі з англійської мови активних методів навчання. Встановлено, що ігри на заняттях з англійської мови можна поділити на такі категорії: ігри, спрямовані на засвоєння лексичних одиниць; ігри, спрямовані на закріплення граматичного матеріалу; комунікативні ігри, які спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення студентів. Висвітлені методи, цілі і завдання для формування комунікативної моделі. Проаналізовані приклади взаємодії викладача і студента. Наголошується, що проведення професійних ігор має різнобічний характер та проводиться за певною моделлю. Систематичне та цілеспрямоване використання ігор як методу навчання англійської мови для студентів-медиків сприяє ефективному засвоєнню навчального процесу.
Посилання
Yelahina, N., Fedchyshyn, N., & Klishch, H. (2017). Navchalni ihry yak efektyvnyi zasib vyvchennia inozemnoi movy studentamy-medykamy [Educational games as an effective means of learning a foreign language by medical students]. Doslidzhennia ta vprovadzhennia v nachalnyi protses suchasnykh modelei vykladannia inozemnoi movy za fakhom: Zbirnyk Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii – Research and Implementation of Modern Models of Teaching a Professional Foreign Language in the Educational Process: Collection of the All-Ukrainian Scientific and Practical Internet Conference. Odesa [in Ukrainian].
Yelahina, N. (2014). Rolova hra yak aspekt motyvatsii u vykladanni inozemnykh mov studentam-medykam [Role-playing as an aspect of motivation in teaching foreign languages to medical students]. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu “Ostrozka akademiia”. Seriia “Psykholohiia i pedahohika”, 26, 66-69 [in Ukrainian].
Murolyubov, M. (2010). Sovremennye pedagogicheskie tehnologii [Modern pedagogical technologies]. Metodika obucheniya inostrannym yazykam: traditsii i sovremennost. Mirolyubov, A.A. (Ed.). Obninsk: Tytul [in Russian].
Pometun, O., & Pyrozhenko, L. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Modern lesson. Interactive learning technologies : manual]. Pometun, O.I. (Ed.). Kyiv: Vydavnytstvo: A.S.K [in Ukrainian].
Fedchyshyn, N.O. (2014). Vykorystannia dydaktychnoi hry pry vyvchenni nimetskoi movy v umovakh universytetu [Educational games for learning German at the universities]. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu “Ostrozka akademiia”. Seriia “Psykholohiia i pedahohika”. Ostroh: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu “Ostrozka akademiia” [in Ukrainian].
Brown, A. (1992). Group work. London: Heinemann. 3rd ed.
Hedge, P. (2000). Teaching and learning in the language classroom. Oxford: Oxford University Press.
Thiagarajan, S. (1999). Teamwork and team play: Games and activities for building and training teams. San Francisco: Jossey-Bass.
Wright, A., Betteridge, D., & Buckby, M. (2005). Games for language learning. 3rd ed. New York: Cambridge University Press.