ВИКЛАДАННЯ НОВИХ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ З ПИТАНЬ БІОБЕЗПЕКИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МІКРОБІОЛОГІЯ, ВІРУСОЛОГІЯ, ІМУНОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА”

Authors

  • О. Г. Кущ Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3684

Abstract

Введення в навчальний процес для студентів за спеціальністю “Лабораторна діагностика” тематичних годин з питань біобезпеки є питанням актуальним, необхідним і вельми своєчасним. В Україні як європейській державі застосовуються стандарти відповідних практик – лабораторної, клінічної, виробничої, які масово застосовуються в практику на виробництві, в науково-дослідницьких установах, враховуються при проектуванні нових лабораторій. Тому сучасні спеціалісти – лікарі-лаборанти  зобов’язані знати основи сучасної біобезпеки і біоохорони, мати уявлення про сучасні біоетичні норми і про методи попередження біотероризму. В контексті приєднання України до Болонської декларації і входження до єдиного европейського освітнього простору висунута інновація по впровадженню тематичних занять з біобезпеки в дисципліну “Мікробіологія, вірусологія, імунологія” для студентів-бакалаврів зі спеціальності “Лабораторна діагностика” є прикладом гармонізації навчальних програм.

Published

2015-04-28

How to Cite

Кущ, О. Г. (2015). ВИКЛАДАННЯ НОВИХ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ З ПИТАНЬ БІОБЕЗПЕКИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МІКРОБІОЛОГІЯ, ВІРУСОЛОГІЯ, ІМУНОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА”. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3684

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти