РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПАТОЛОГІЧНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ

Authors

  • М. Р. ГЕРАСИМЧУК ДВНЗ “ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3671

Abstract

Одним із дієвих методів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків є дидактичні ігри. Об’єднання їх у дидактичний комплекс значно збільшує ефективність, навчальні, розвиваючі й виховні можливості ігор, вплив на формування творчо активної, професійно і соціально компетентної особистості фахівця у сфері медицини.

У статті обґрунтовано сутність, можливості, типи, структуру дидактичних ігор, виявлено їхні основні функції; акцентовано увагу на рольових та ділових іграх. Здійснено аналіз вимог до проведення рольових і ділових ігор з метою підготовки майбутніх фахівців медичної галузі до професійної взаємодії під час вивчення патологічної фізіології. Висвітлено результати впровадження дидактичних ігор у навчальний процес на кафедрі патофізіології серед студентів різних медичних спеціальностей. Найбільш креативними рольовими іграми в освоєнні матеріалу були тематики з вивчення алергічних реакцій та запалення. Відсотковий рівень “виживання” знань у студентів, які розбирали тему методом дидактичної гри, залишався достовірно вищим, ніж у студентів, серед яких заняття проводилося за загальноприйнятими методиками.

Отримані результати свідчать про ефективність рольових ігор на основі формування ґрунтовних теоретичних знань, забезпечення активної творчої діяльності студента-медика, створення умов для підвищеної мотивації та емоційності, розвитку критичного мислення майбутнього лікаря.

Published

2015-04-28

How to Cite

ГЕРАСИМЧУК, М. Р. (2015). РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПАТОЛОГІЧНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3671

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти