ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЛІКАРСЬКОЇ РЕЗИДЕНТУРИ У ПЕДІАТРІЇ

Автор(и)

  • O. P. Volosovets Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця
  • S. P. Kryvopustov Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця
  • A. Y. Kuzmenko Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця
  • I. O. Loginova Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця
  • V. Y. Khomenko Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця
  • O. L. Kovalchuk Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця
  • O. V. Mozyrska Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця
  • O. V. Yemets Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8969

Ключові слова:

лікарська резидентура, педіатрія, навчальна програма.

Анотація

Мета роботи – висвітлити значення лікарської резидентури у підготовці лікарів-педіатрів.

Основна частина. Лікарська резидентура має проводитись у медичних університетах, академіях, інститутах та стати формою спеціалізації лікарів-спеціалістів за певними лікарськими спеціальностями (після закінчення інтернатури за базовими спеціаль­ностями), що буде проводитись виключно на відповідних клінічних кафедрах для отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста згідно з переліком лікарських спеціальностей, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України.

Основним завданням педіатричної лікарської резидентури є поглиблення рівня практичної підготовки дитячих лікарів, оволо­діння ними певного рівня професійних умінь, практичних навичок, обов’язків та компетенцій у межах конкретної лікарської спеціалізації, необхідних для самостійної лікарської діяльності за певною педіатричною спеціальністю.

Висновок. Запровадження лікарської резидентури у післядипломній медичній освіті є нагальною вимогою часу, відповідатиме нагальним потребам галузі охорони здоров’я, що реформується, та буде сприяти підвищенню якості післядипломної підготовки лікарів-педіатрів і, відповідно, збереженню здоров’я дітей.

Біографія автора

O. P. Volosovets, Міністерство охорони здоров’я України, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця

 

Посилання

Zakon Ukrainy vid 01.07.2014 № 1556-VII Pro vyshchu osvitu [Higher Education Act of Ukraine № 1556-VII of July 1, 2014]. – Retrieved from: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].

Podlianova, O.I. (2014). Bezperervnyi profesiinyi rozvytok likariv-pediatriv – dosvid roboty kafedry [Continuous professional development of pediatricians – department experience]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 55-57 [in Ukrainian].

Baluieva, O.V. (2013). Formuvannia stratehichnykh napriamiv diialnosti vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv, spriamovanykh na udoskonalennia pidhotovky medychnykh kadriv [Forming strategic directions for activities of higher medical education institutions, implemented to medical personnel training improvement]. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok – Public Administration: Improvement and Development, 12 [in Ukrainian].

Voronenko, Yu.V., Mintser, O.P., & Palahin, O.V. (2016). Pisliadyplomna medychna osvita – novi horyzonty i perspektyvy [Postgraduate medical education – new horizons and prospects]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 12-16 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Volosovets, O. P., Kryvopustov, S. P., Kuzmenko, A. Y., Loginova, I. O., Khomenko, V. Y., Kovalchuk, O. L., … Yemets, O. V. (2018). ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЛІКАРСЬКОЇ РЕЗИДЕНТУРИ У ПЕДІАТРІЇ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.2.8969

Номер

Розділ

Матеріали конференції