ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ “ДІЛОВА ГРА” НА ЗАНЯТТЯХ З АПТЕЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ

Автор(и)

  • V. H. Zeleniuk Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці
  • O. M. Horoshko Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці
  • O. Iu. Tkachuk Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8827

Ключові слова:

ділова гра, аптечна технологія лікарських засобів, інтерактивні методи навчання.

Анотація

Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри.

Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес.

Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання.

Біографія автора

V. H. Zeleniuk, Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”, м. Чернівці

 

Посилання

Kyrychenko, L.M. (2016). Praktychne navchannia v systemi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u

farmatsevtychnomu koledzhi [Practical training in the system of training of future specialists in the pharmaceutical college]. Zbirnyk naukovykh prats “Pedahohika ta psykholohiia” – Collection of Scienti c Works “Pedagogy and Psychology”, 53, 192-200 [in Ukrainian].

Andrieieva, O.O. (2014). Doslidzhennia uspishnosti navchannia ta samootsinky aktyvnosti studentiv pry udoskonalenni vykladannia dystsypliny “Klinichna farmatsiia” [Study of the success of training and selfassessment of students’ activity in the improving of the teaching of the discipline “Clinical Pharmacy”]. Upravlinnia, ekonomika ta zabezpechennia yakosti v farmatsii – Management, Economics and Quality Assurance in Pharmacy, 5 (37), 41-45 [in Ukrainian].

Randi, M.A.F., & de Carvalho, H.F. (2013). Learning through role-playing games: an approach for active learning and teaching. Revista Brasileira De Educação Médica. 37 (1), 80-88.

Jersby, M.A., Van-Schaik, P., & Green, S. (2017). The use of multiple-criteria decision-making theory to measure students’ perceptions of high-fidelity simulation. BMJ Simulation and Technology Enhanced Learning, 3, 88-93.

Rybak, N.I. Metody aktyvizatsii navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv [Methods of activation of educational and cognitive activity of students]. Retrieved from: ttp://osvita.ua/schoollessons_summary/edu_technology/13690/ [in Ukrainian].

Doroshkevych, I.O. (2015). Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia sered studentiv farmatsevtychnoho fakultetu [Use of interactive teaching methods among the pharmaceutical students]. Klinichna ta eksperymentalna patolohiia – Clinical and Experimental Pathology. XIV, 4 (54), 231-233 [in Ukrainian].

Kharzhevska, O.M. (2011). Dilova hra yak odyn iz efektyvnykh suchasnykh metodiv navchannia u vyshchii shkoli [Business game as one of the most effective modern teaching methods in a high school]. Materialy za 7-a mezhdunarodna nauchna praktychna konferentsyya “Achivement of high school” – Materials for the 7th International Scienti c Practical Conference “Achivement of high school”. 20. 66-68. So ia (Bolhariia): Bial HRAD-BH [in Ukrainian].

Dovzhenko, I. (2013). Rol dilovoi hry u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv sfery obsluhovuvannia [The role of business game in the training of future professionals in the service sector]. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity – Pedagogy and Psychology of Vocational Education, 6, 96-103 [in Ukrainian].

Dzendziura, N.I. (2013). Psykholohiia i pedahohika. Provedennia indyvidualnoho zaniattia za metodom rolovoi hry: navchalno-metodychnyi posibnyk [Psychology and pedagogy. Teaching an individual class by the role-playing method: a teaching guide]. Lviv: LIBS UBS NBU [in Ukrainian].

Makartseva, L.V., & Makartseva, V.D. (2015). Primenenie delovykh igr v vysshem obrazovanii [Application of business games in higher education]. Obrazovanie v sovremennom mire: Sbornik nauchnykh statey – Education in the Modern World: Collection of Scienti c Articles, 169-171 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Zeleniuk, V. H., Horoshko, O. M., & Tkachuk, O. I. (2018). ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ “ДІЛОВА ГРА” НА ЗАНЯТТЯХ З АПТЕЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8827

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти