ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ “ДІЛОВА ГРА” НА ЗАНЯТТЯХ З АПТЕЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8827Ключові слова:
ділова гра, аптечна технологія лікарських засобів, інтерактивні методи навчання.Анотація
Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри.
Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес.
Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання.
Посилання
Kyrychenko, L.M. (2016). Praktychne navchannia v systemi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u
farmatsevtychnomu koledzhi [Practical training in the system of training of future specialists in the pharmaceutical college]. Zbirnyk naukovykh prats “Pedahohika ta psykholohiia” – Collection of Scienti c Works “Pedagogy and Psychology”, 53, 192-200 [in Ukrainian].
Andrieieva, O.O. (2014). Doslidzhennia uspishnosti navchannia ta samootsinky aktyvnosti studentiv pry udoskonalenni vykladannia dystsypliny “Klinichna farmatsiia” [Study of the success of training and selfassessment of students’ activity in the improving of the teaching of the discipline “Clinical Pharmacy”]. Upravlinnia, ekonomika ta zabezpechennia yakosti v farmatsii – Management, Economics and Quality Assurance in Pharmacy, 5 (37), 41-45 [in Ukrainian].
Randi, M.A.F., & de Carvalho, H.F. (2013). Learning through role-playing games: an approach for active learning and teaching. Revista Brasileira De Educação Médica. 37 (1), 80-88.
Jersby, M.A., Van-Schaik, P., & Green, S. (2017). The use of multiple-criteria decision-making theory to measure students’ perceptions of high-fidelity simulation. BMJ Simulation and Technology Enhanced Learning, 3, 88-93.
Rybak, N.I. Metody aktyvizatsii navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv [Methods of activation of educational and cognitive activity of students]. Retrieved from: ttp://osvita.ua/schoollessons_summary/edu_technology/13690/ [in Ukrainian].
Doroshkevych, I.O. (2015). Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia sered studentiv farmatsevtychnoho fakultetu [Use of interactive teaching methods among the pharmaceutical students]. Klinichna ta eksperymentalna patolohiia – Clinical and Experimental Pathology. XIV, 4 (54), 231-233 [in Ukrainian].
Kharzhevska, O.M. (2011). Dilova hra yak odyn iz efektyvnykh suchasnykh metodiv navchannia u vyshchii shkoli [Business game as one of the most effective modern teaching methods in a high school]. Materialy za 7-a mezhdunarodna nauchna praktychna konferentsyya “Achivement of high school” – Materials for the 7th International Scienti c Practical Conference “Achivement of high school”. 20. 66-68. So ia (Bolhariia): Bial HRAD-BH [in Ukrainian].
Dovzhenko, I. (2013). Rol dilovoi hry u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv sfery obsluhovuvannia [The role of business game in the training of future professionals in the service sector]. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity – Pedagogy and Psychology of Vocational Education, 6, 96-103 [in Ukrainian].
Dzendziura, N.I. (2013). Psykholohiia i pedahohika. Provedennia indyvidualnoho zaniattia za metodom rolovoi hry: navchalno-metodychnyi posibnyk [Psychology and pedagogy. Teaching an individual class by the role-playing method: a teaching guide]. Lviv: LIBS UBS NBU [in Ukrainian].
Makartseva, L.V., & Makartseva, V.D. (2015). Primenenie delovykh igr v vysshem obrazovanii [Application of business games in higher education]. Obrazovanie v sovremennom mire: Sbornik nauchnykh statey – Education in the Modern World: Collection of Scienti c Articles, 169-171 [in Russian].