АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕТОДІВ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ В ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ

Автор(и)

  • T. A. Zaiets ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8410

Ключові слова:

навчальний процес, функціональна діагностика, методи функціональної діагностики в гастроентерології.

Анотація

Мета роботи – провести аналіз основних аспектів навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології, створення чіткої організації навчального процесу щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знань.

Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного досвіду викладання дисципліни “Функціональна діагностика” з метою вибору оптимальних методів навчання та форм контролю набутих знань студентів з даної дисципліни, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення дисципліни, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу “Функціональна діагностика”.

Стаття розкриває роль поєднаної теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватися на реальних пацієнтах, що дає можливість закріпити знання з дисципліни “Функціональна діагностика”.

Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу дисципліни “Методи функціональної діагностики в гастроентерології” для студентів VI курсу медичного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя.

Біографія автора

T. A. Zaiets, ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

 

Посилання

Maidannyk, V.H. (2007). Rymski kryterii III (2006) diahnostyky funktsionalnykh hastrointestinalnykh rozladiv [Roman principles III (2006) diagnosis of functional gastrointestinal disorders]. Kyiv: “Avanpost-Prym” [in Ukrainian].

Sablin, O.A. (2002). Funktsionalnaya diagnostika v gastroenterologii [Functional diagnostics in gastroenterology]. Kyiv: Znannia [in Russian].

Simonenko, V.B., & Tsokolov, A.V. (2005). Funktsionalnaya diagnostika [Functional diagnostics in gastroenterology]. Kyiv: Meditsina [in Russian].

Medvedev, М.А., Baskakov, М.В., Vasilev, V.N., & Beloborodova, Е.І. (2006). Fundamentalnye i klinicheskіe aspekty gastroenterologii [Fundamental and clinical aspects of Gastroenterology]. Byul. Sib. Otdeleniya RAMN – Journal of Siberian Medicine RAMN, 2, 69-74 [in Russian].

Hasler, W.L. (2008). Gastroparesis – current concepts and considerations. Medscape J. Med., 10, 16 [in Ukrainian].

Kudryavaya, N.V., Ukolova, Е.М., & Smirnova, Е.А. (2014). Pedagogika v meditsine: uchebnoe posobie [Pedagogy in medicine: textbook]. Byulleten sibirskoy meditsiny – Journal of Siberian Medicine, 13 (3), 126-131[in Russian].

Myagkov, I.F., & Bokov, S.N. (2010). Meditsinskaya psikhologiya. Uchebnik dlya vuzov [Medical psychology. Textbook for high schools]. Moscow: Izdatelskaya korporatsiya “Logos” [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-18

Як цитувати

Zaiets, T. A. (2018). АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕТОДІВ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ В ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8410

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти