КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • S. O. Yastremska Державний вищий навчальний заклад «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8293

Ключові слова:

концептуальні засади, концепція, вища медсестринська освіта, система професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи, дистанційне навчання.

Анотація

Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання.

Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання.

Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я.

Біографія автора

S. O. Yastremska, Державний вищий навчальний заклад «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України»

 

Посилання

Bykov, V.Yu. (2005). Vidkryte navchalne seredovyshche ta suchasni merezhni instrumenty system vidkrytoi osvity [Open learning environment and modern network tools for open education systems]. Kyiv: Atika [inUkrainian].

Bilynska, M.M. (2004). Derzhavne upravlinnia haluzevymy standartamy v umovakh reformuvannia vyshchoi medychnoi osvity v Ukraini: monohrafiia [Public administration of industry standards in the context of reforming higher education in Ukraine. Monograph]. Kyiv: Vyd-vo NADU [in Ukrainian].

Oleksiuk, V.P. (2011). Deiaki aspekty intehratsii veb-servisiv vyshchoho navchalnoho zakladu [Some aspects of integrating web-services at a higher educational institution]. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. V. Hnatiuka. Ser.: Pedahohika – Scientific Notes of the Ternopil National Pedagogical University, 1, 228-234 [in Ukrainian].

Suchasnyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy: 100000 sliv (2009). [Modern Dictionary of Ukrainian: 100.000 words]. Kharkiv: Shkola [in Ukrainian].

(2012). Haluzevyi standart vyshchoi osvity Ukrainy spets.: 6.110102. “Sestrynska sprava” MON Ukrainy [Branch standard of higher education of Ukraine special.: 6.110102. “Nursing” of the Ministry of Education and Science of Ukraine]. Kyiv [in Ukrainian].

Melnychuk, I.M. (2015). Teoretychnі osnovy profesіinoi pіdhotovky fakhіvtsіv medsestrynstva [Theoretical basis of professional training of nursing specialists]. Naukovyi vіsnyk chernіvetskoho unіversytetu. Pedahohіka ta Psykholohіia – Scientific Journal of Chernivtsi University. Pedagogy and Psychology, 749, 90-98 [in Ukrainian].

Melnychuk, І.М., & Namisniak, O.M. (2014). Aktualnіst vykorystannia dystantsіinoho navchannia pry pіdhotovtsі medychnykh sester-mahіstrіv u SShA [Relevance of the use of distance learning in the training of nurses in the United States]. Naukovyi ohliad – Scientific Review, 2 (3), 86-92 [in Ukrainian].

Yastremska, S.O. (2017). Porіvnialnyi analіz navchalnykh mozhlyvostei suchasnykh modelei dystantsіinoho navchannia [Comparative analysis of training possibilities of modern models of distance learning]. Naukovyi ohliad – Scientific Review, 8 (40), 103-116 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-18

Як цитувати

Yastremska, S. O. (2018). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8293

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти