КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8293Ключові слова:
концептуальні засади, концепція, вища медсестринська освіта, система професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи, дистанційне навчання.Анотація
Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання.
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання.
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я.
Посилання
Bykov, V.Yu. (2005). Vidkryte navchalne seredovyshche ta suchasni merezhni instrumenty system vidkrytoi osvity [Open learning environment and modern network tools for open education systems]. Kyiv: Atika [inUkrainian].
Bilynska, M.M. (2004). Derzhavne upravlinnia haluzevymy standartamy v umovakh reformuvannia vyshchoi medychnoi osvity v Ukraini: monohrafiia [Public administration of industry standards in the context of reforming higher education in Ukraine. Monograph]. Kyiv: Vyd-vo NADU [in Ukrainian].
Oleksiuk, V.P. (2011). Deiaki aspekty intehratsii veb-servisiv vyshchoho navchalnoho zakladu [Some aspects of integrating web-services at a higher educational institution]. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. V. Hnatiuka. Ser.: Pedahohika – Scientific Notes of the Ternopil National Pedagogical University, 1, 228-234 [in Ukrainian].
Suchasnyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy: 100000 sliv (2009). [Modern Dictionary of Ukrainian: 100.000 words]. Kharkiv: Shkola [in Ukrainian].
(2012). Haluzevyi standart vyshchoi osvity Ukrainy spets.: 6.110102. “Sestrynska sprava” MON Ukrainy [Branch standard of higher education of Ukraine special.: 6.110102. “Nursing” of the Ministry of Education and Science of Ukraine]. Kyiv [in Ukrainian].
Melnychuk, I.M. (2015). Teoretychnі osnovy profesіinoi pіdhotovky fakhіvtsіv medsestrynstva [Theoretical basis of professional training of nursing specialists]. Naukovyi vіsnyk chernіvetskoho unіversytetu. Pedahohіka ta Psykholohіia – Scientific Journal of Chernivtsi University. Pedagogy and Psychology, 749, 90-98 [in Ukrainian].
Melnychuk, І.М., & Namisniak, O.M. (2014). Aktualnіst vykorystannia dystantsіinoho navchannia pry pіdhotovtsі medychnykh sester-mahіstrіv u SShA [Relevance of the use of distance learning in the training of nurses in the United States]. Naukovyi ohliad – Scientific Review, 2 (3), 86-92 [in Ukrainian].
Yastremska, S.O. (2017). Porіvnialnyi analіz navchalnykh mozhlyvostei suchasnykh modelei dystantsіinoho navchannia [Comparative analysis of training possibilities of modern models of distance learning]. Naukovyi ohliad – Scientific Review, 8 (40), 103-116 [in Ukrainian].