ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ РОЗДІЛУ “ЗАХВОРЮВАННЯ ЕНДОДОНТА” В КУРСІ “ТЕРАПЕВТИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІІ КУРСУ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

  • H. V. Stoikevich ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • O. I. Lebid ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Kh. V. Pohoretska ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • K. M. Duda ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • L. O. Patskan ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8290

Ключові слова:

навчальний процес, крeдитно-трансферна система, стоматологія, захворювання ендодонта.

Анотація

Мета роботи – формування у студентів індивідуального підходу до кожного пацієнта, лікарського мислення, мотивації щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знань.

Основна частина. У статті подано особливості методики викладання розділу “Періодонтит” у курсі “Терапевтична стомато­логія” студентам, які навчаються на стоматологічному факультеті, з урахуванням вимог кредитно-трансферної системи навчання.

Стаття розкриває проблему підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на профільних клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах. Поєднання теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватись на реальних пацієнтах з відповідною клінічною ситуацією дає можливість закріпити знання і готувати компетентних майбутніх лікарів з дисципліни “Стоматологія”.

Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу “Періодонтит” для студентів третього курсу стоматологічного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя, яке дасть можливість готувати кваліфікованих лікарів-стоматологів. 

Біографія автора

H. V. Stoikevich, ДВНЗ ”Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

 

Посилання

Danilevskiy, N.F., Sidelnikova, L.F., & Tkachenko, A.G. (2003). Rasprostranennost’ osnovnykh stomatologicheskikh zabolevaniy i sostoyaniye gigiyeny polosti rta u naseleniya razlichnykh regionov Ukrainy (po obrashchayemosti) [The prevalence of major dental diseases and the state of oral hygiene among the population of different regions of Ukraine (by referral)]. Sovremennaya stomatologiya – Modern Dentistry, 3, 14-16 [in Russian].

Nіkolishyn, A.K., & Borysenko, A.V. (2011). Prohrama navchalnoi dystsypliny dlia studentiv stomato­lohich­nykh fakultetiv vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv IV rivnia akredytatsii za spetsialnistiu 7.110106 “Stomatolohiia” [The syllabus of the discipline for students of the dental faculties of the higher medical educational institutions of the IV accreditation level in the specialty 7.110106 “Dentistry”]. Kyiv [in Ukrainian].

Opanasiuk, Yu.V. (2005). Protokoly nadannia stomato­lohichnoi dopomohy [Protocols for the provision of dental care]. Kyiv: TOV Vydavnycho-informatsiinyi tsentr “Svit suchasnoi stomatolohii” [in Ukrainian].

Pro vnesennia zmin do nakazu MOZ Ukrainy vid 25.07.2007 r. № 352 “Pro zatverdzhennia ta vvedennia novoho navchalnoho planu pidhotovky fakhivtsiv za spetsialnistiu “Stomatolohiia”: nakaz MOZ Ukrainy vid 23.07.2007 r. № 415 [Concerning the Introduction of Amendments to Order of MH of Ukraine № 352 of July 25, 2007 “On Approval and Introduction of a New Curriculum for the Training of Specialists in the field of Dentistry”: Order № 415 of the MH of Ukraine of July 23, 2007] [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-18

Як цитувати

Stoikevich, H. V., Lebid, O. I., Pohoretska, K. V., Duda, K. M., & Patskan, L. O. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ РОЗДІЛУ “ЗАХВОРЮВАННЯ ЕНДОДОНТА” В КУРСІ “ТЕРАПЕВТИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІІ КУРСУ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8290

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи