ОПТИМІЗАЦІЯ ТА РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЯК ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • B. Yu. Komnatskyi Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова
  • A. V. Povsheniuk
  • O. O. Kotsiura

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7715

Ключові слова:

самостійна робота студентів, вищий медичний навчальний заклад, навчальний процес, керування, мотива- ція, цілі, планування.

Анотація

Метою даної публікації є розробка концепцій ведення самостійної роботи студентів а також підкреслення ролі викладача у формуванні мотивації до самостійної роботи серед студентів стоматологічного факультету.

Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології.

Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи.

Висновки:  Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання.

Біографія автора

B. Yu. Komnatskyi, Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова

Доцент кафедри ортопедичної стоматології

Посилання

Zvonnikov, V.I. (2006). Innovatsionnyye metody otsenki uchebnykh dostizheniy studentov [Innovative methods of students’ educational achievements evaluation]. Vyssheye obrazovaniye – Higher education, 5, 12-17 [in Russian].

Poliachenko, Yu.V., Perederii, V.H., & Volosovets, O.P. (2005). Medychna osvita u sviti ta v Ukraini [Medical Education around the world and in Ukraine]. K.: Knyha plius [in Ukrainian].

Pidkasystyi, I.F., Prokopenko, I.F., & Yevdokymov, V.I. (2006). Pedahohichni tekhnolohii: navchalnyi posibnyk [Pedagogical Technologies: Study Guide]. Kharkiv: Kolehium [in Ukrainian].

Slobodchikov, V.I., & Isayev, E.I. (2000). Osnovy psikhologicheskoy antropologii. Psikhologiya razvitiya cheloveka. Razvitiye sub”yektivnoy real’nosti v ontogeneze: uchebnoye posobiye dlya vuzov [Fundamentals of psychological anthropology. Psychology of human evolution. Evolution of subjective reality in ontogenesis: Study guide for universities]. M.: Shkolnaya pressa [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Komnatskyi, B. Y., Povsheniuk, A. V., & Kotsiura, O. O. (2017). ОПТИМІЗАЦІЯ ТА РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЯК ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7715

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти