СТВОРЕННЯ ТА РОЗРОБКА ОНЛАЙН КУРСУ НА ПЛАТФОРМІ OPEN EDX

Автор(и)

  • A. V. Kurinnyi Запорізький державний медичний університет
  • V. V. Volvach
  • V. I. Darii

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7608

Ключові слова:

дистанційна освіта, онлайн курс, платформа Open edX.

Анотація

Мета роботи – створити і розробити онлайн-курс на платформі Open edX.

Основная частина. Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства.

Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio.

Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу.

Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio.

Посилання

Krechetnikov, K.H., & Chernenko, N.N. (2001). Dystantsyonnoye obucheniye. Dostoinstva, nedostatki, voprosy organyzatsyi (analiticheskiy obzor) [Distance learning. Advantages, disadvantages, organizational issues (analytical review)]. Internet-zhurnal “Éydos” – Internetjournal “Éydos”. Retrieved from: http://www.eidos.ru/journal/2001/0320.htm[in Russian].

Lagutkina, A.A. (2016). Distantsyonnoye obucheniye: za i protiv [Distance Learning: Pros and Cons]. Proekt “Infourok” – “Infolesson” project. Retrieved from: https://infourok.ru/statya-na-temu-distancionnoe-obuchenie-za-iprotiv-1215266.html [in Russian].

Prymachenko, I., Prymachenko, V., & Molchanovskyi, O. (2016). Yak stvoryty masovyi vidkrytyi onlain-kurs [How to create a massive open online course]. Prometheus.Retrieved from: https://courses.prometheus.org.ua/courses/Prometheus/MOOC101/2016_T1/about [in Ukrainian].

Solovei, A. (2016). 7 uboynykh preimushchestv onlayn obucheniya i MOOK nad traditsyonnym obucheniyem [7 fanyastic advantages of online learning and MOOC over traditional learning]. Internet-marketing: teoriya i praktika – Internet-marketing: theory and practice. Retrieved from: http://marketingbuzz.info/mooc.html#ixzz4Yeyj1123 [in Russian].

Bykov, V.Yu., Kukharenko, V.M., Syrotenko, N.H., Rybalko, O.V., & Bohachkov, Yu.M. (2008). Tekhnolohiia stvorennia dystantsiinoho kursu: Navchalnyi posibnyk [Technology of distance course development: Textbook]. K.: Milenium [in Ukrainian].

Clark, D. (2007). Developing Instruction (Instructionalesign). Retrieved from: http://www.nwlink.com/~donclark/hrd/learning/development.html

Kurinnyi, A.V. (2015). Problematyka medychnoho ta homeopatychnoho dyskursiv u vykladanni kursu za vyborom “Homeopatychni likarski zasoby” [The issues of medical and homeopathic discourses within teaching elective courses “Homeopathic medicines”]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 39-41 [in Ukrainian].

Yakushyna, Ye.V. (2017). Razrabotka kursa “Sozdaniye MOOK na platforme Open edX» [Development of the course “Creation of the MOOC on the Open edX platform”]. Elektronnyy zhurnal “Voprosy Internet Obrazovaniya” – Online journal “Internet Education Issues”. Retrieved from: http://vio.uchim.info/Vio_134/cd_site/articles/art_4_5.htm [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Kurinnyi, A. V., Volvach, V. V., & Darii, V. I. (2017). СТВОРЕННЯ ТА РОЗРОБКА ОНЛАЙН КУРСУ НА ПЛАТФОРМІ OPEN EDX. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7608

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти