ЕФЕКТИВНІ СКЛАДОВІ ЯКІСНОЇ ОЦІНКИ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7308Анотація
Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків.
Посилання
Zakharchenko T. Rolʹ naochnosti u protsesi vykladannya profesiyno oriyentovanykh dystsyplin / T. Zakharchenko // Vyshcha shkola. – 2013. – № 12. – S. 30–38.
Lemeshev A. F. Klinicheskoye myshleniye. Vrachebnaya logika kak osnova metodologii diagnoza : ucheb.-metod. posobiye / A. F. Lemeshev. – Mn. : BGMU, 2006. – 74 s.
Lyashuk P. M. Klinika – vyshcha shkola likarsʹkoyi maysternosti / P. M. Lyashuk, V. P. Pishak // Bukovynsʹkyy medychnyy visnyk. – 2007. – T. 11, № 1. – C. 151–153.
Semidotskaya ZH. D. Klinicheskoye myshleniye i KHKHI vek / ZH. D. Semidotskaya, I. A. Chernyakova, I. S. Karmazina // Skhidnoêvropeys'kiy zhurnal vnutrishn'oí̈ ta simeynoí̈ meditsini. – 2016. – № 1.– S. 100–103.
Tetenev F. B. Formirovaniye i razvitiye klinicheskogo myshleniya – vazhneyshaya zadacha meditsinskogo obrazovaniya / F. B. Tetenev, T. N. Bodrova, O. V. Kalinina // Uspekhi sovremennogo yestestvoznaniya. – 2008. – № 34. – S. 63–65.