РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6968Анотація
Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “Вконтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика – сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі.
Посилання
Kravchuk I. V. Vprovadzhennya dystantsiynykh tekhnolohiy navchannya v medytsynu ta systemu medychnoyi osvity / I. V. Kravchuk // Zb. nauk. pratsʹ spivrobit. NMAPO imeni P. L. Shupyka. – 2015. – № 24 (1). – S. 615–627.
Pro zatverdzhennya Polozhennya pro dystantsiyne navchannya : nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 27.06.2013 r. № 466.
Statistics and Market Data on Social Media & User-Generated Content [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: https://www.statista.com/markets/424/topic/540/social-media-user-generated-content/
Peter Cartledge. The use of social-networking sites in medical education / Peter Cartledge, Michael Miller, Bob Phillips // Medical Teacher. – 2013. – Vol. 35. [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://dx.doi.org/10.3109/0142159X.2013.804909.
Didyk L. A. Internet-komunikatsiyi vs sotsialʹni merezhi: prychyny “popularization” / L. A. Didyk // Zb. nauk. pratsʹ “Mizhnarodnyy naukovyy forum: sotsiolohiya, psykholohiya, pedahohika, menedzhment”. – 2013. – № 14. – S. 84–93.