ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТІВ-ПРОВІЗОРІВ

Автор(и)

  • A. Ya. Velyka Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”
  • O. O. Perepelytsia Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6910

Анотація

У статті висвітлено чинники професійного самовизначення студентів-провізорів на етапі професійного навчання. Пріоритетними у виборі професії є соціальні та суб’єктивні чинники. Респонденти у виборі професії зустрілись з проблемами: впливу позиції батьків, необґрунтованістю вибору професії, недостатньою інформованістю про майбутню діяльність, захопленням зовнішньою стороною професії. Особливiстю професійного самовизначення провізорів є низька активність суб’єкта самовизначення. Найадекватнішим підходом до надання допомоги молодій людині у період професійного вибору є психолого-педагогічний супровід, який сприяє створенню внутрішніх умов професійного самовизначення.

Посилання

Bybrykh R. R. Osobennosty motyvatsyy y tseleobrazovanyya v uchebnoy deyatelʹnosty studentov mladshykh kursov /

R. R. Bybrykh, Y. A. Vasylʹeva // Vestnyk MHU. Seryya 14: Psykholohyya. – 1987. – № 2. – S. 78–89.

Zeer É. F. Psykholohyya professyy : ucheb. posobye dlya stud. vuzov / É. F. Zeer. – 2-e yzd., pererab. y dop. – Ekaterynburh : Delovaya knyha, 2003. – 336 s.

Shapovalenko Y. V. Vozrastnaya psykholohyya (Psykholohyya razvytyya y vozrastnaya psykholohyya) / Y. V. Shapovalenko. – M. : Hardaryky, 2005. – 349 s.

Shcherbakova I. M. Aktualʹni pytannya profesiynoho samovyznachennya starshoklasnykiv v umovakh sotsialʹno-ekonomichnoyi transformatsiyi suspilʹstva / I. M. Shcherbakova, N. V. Makarenko // Pedahohichni nauky: teoriya, istoriya, innovatsiyni tekhnolohiyi. – 2012. – № 8 (26). – S. 213–217.

Profesiyna diahnostyka / uporyad. T. Honcharenko. – K., 2004. –120 s.

Hudymenko K. M. Profesiyne samovyznachennya starshoklasnykiv yak psykholoho-pedahohichna problema /

K. M. Hudymenko // Pedahohichni nauky: teoriya, istoriya, innovatsiyni tekhnolohiyi. – 2015. – № 2 (46). – S. 227–232.

Klymov E. A. Psykholohyya professyonalʹnoho samo¬opredelenyya / E. A. Klymov. – M. : Akademyya, 2004. – 304 s.

Khomyuk I. V. Profesiyna motyvatsiya yak zasib zabezpechennya profesiynoyi mobilʹnosti / I. V. Khomyuk // Pedahohichni nauky: teoriya, istoriya, innovatsiyni tekhnolohiyi. – 2011. – № 4-5 (14-15). – S. 305–313.

Frenkyn R. Motyvatsyya povedenyya: byolohycheskye, kohnytyvnye y sotsyalʹnye aspekty / R. Frenkyn. – SPb. : Pyter, 2003. – 650 s.

Shavyr P. A. Psykholohyya professyonalʹnoho samoopredelenyya v ranney yunosty / P. A. Shavyr. – M. : Pedahohyka, 1981. – 96 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-22

Як цитувати

Velyka, A. Y., & Perepelytsia, O. O. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТІВ-ПРОВІЗОРІВ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6910

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи