ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ БЛОКУ БАЗОВИХ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “ФАРМАЦІЯ” ТА “ЛІКУВАЛЬНА СПРАВА” У МЕДИЧНИХ ВНЗ КРАЇН-АСОЦІЙОВАНИХ ПАРТНЕРІВ ЕРАЗМУС
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5325Анотація
У статті розглянуто порівняльний аналіз структури навчальних програм та кількості кредитів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” (неорганічна хімія, органічна хімія, фізична та колоїдна хімія) та “Лікувальна справа” (медична хімія) у ВНЗ України та країн Європи, які є асоційованими партнерами програми ЕРАЗМУС+.
Посилання
Rashkevych YU. M. Bolonsʹkyy protses ta nova paradyhma vyshchoyi osvity / YU. M. Rashkevych. – Lʹviv : Vydavnytstvo Lʹvivsʹkoyi politekhniky, 2014. 168 s.
http://www.unipi.it/index.php/ects/ects-2013?ects_id=CTF-LM5#3388
http://www.daad.ru/Publikationen/studying_in_germany.pdf
http://musofia.bg/system/files/File/priem/ECTS_CourseCat_IntStudents.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-12-15
Як цитувати
Falfushynska, H. I., Ivanets, L. M., & Zagrichuk, G. Y. (2015). ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ БЛОКУ БАЗОВИХ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ “ФАРМАЦІЯ” ТА “ЛІКУВАЛЬНА СПРАВА” У МЕДИЧНИХ ВНЗ КРАЇН-АСОЦІЙОВАНИХ ПАРТНЕРІВ ЕРАЗМУС. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5325
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти