МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ ГІСТОЛОГІЇ, ЦИТОЛОГІЇ ТА ЕМБРІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5322Анотація
В умовах реалізації основних освітніх програм у рамках Болонського процесу важливе місце набуває інтерактивна технологія викладання. У статті за допомогою системного аналізу, анкетування та опитування студентів і викладачів досліджено сучасні методики викладання дисципліни, які впроваджуються в освітній процес на кафедрі гістології, цитології та ембріології ЗДМУ. Запропоновані інтерактивні методи створюють комфортні умови навчання, за яких студент відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, що робить більш продуктивним сам процес навчання.
Посилання
Hrubinko V. V. Indyvidualʹna ta samostiyna robota studentiv v umovakh kredytno-modulʹnoyi systemy orhanizatsiyi navchalʹnoho protsesu / V. V. Hrubinko // Kredytno-modulʹna systema orhanizatsiyi navchalʹnoho protsesu : materialy nauk.-prakt. seminaru. – Ternopilʹ : TDMU, 2004. – S. 3.
Zhuravsʹkyy V. S. Bolonsʹkyy protses: holovni pryntsypy vkhodzhennya v Yevropeysʹkyy prostir vyshchoyi osvity / V. S. Zhuravsʹkyy M. Z. Z·hurovsʹkyy. – K. : Politekhnika, 2003. – 200 s.
Optymizatsiya orhanizatsiyi kontrolyu znanʹ studentiv z histolohiyi, tsytolohiyi ta embriolohiyi u svitli vymoh Bolonsʹkoho protsessu / YU. M. Neryanov, V. K. Syrtsov, O. V. Fedosyeyeva [ta in.] // Halytsʹkyy likarsʹkyy visnyk. – 2010. – T.17, № 2, CH. 2. – S. 108–110.
Medychna osvita u sviti ta Ukrayini / [YU. V. Polyachenko, V. H. Perederiy, O. P. Volosovetsʹ ta in.]. – K. : Knyha plyus, 2005. – 383 s.
Syrtsov V. K. Osoblyvosti pidhotovky studentiv zi spetsialʹnosti “Laboratorna diahnostyka” z kursu histolohiyi, tsytolohiyi ta embriolohiyi / V. K. Syrtsov, V. M. Yevtushenko // Vprovadzhennya zasad Bolonsʹkoyi systemy osvity: Ukrayinsʹkyy i zarubizhnyy dosvid: Materialy Vseukr. navch.-nauk. konf. – Ternopilʹ, 2007. – S. 46–48.
Shulikin D. E. Vyshcha osvita Ukrayiny: vdoskonalyty normatyvnu bazu i pidvyshchyty yakistʹ / D. E. Shulikin // Osvita Ukrayiny. – 2011. – № 13 – 14. – S. 4–5.