ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • М. Б. Демчук

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3714

Анотація

У статті наведено методологічні аспекти організації викладання менеджменту та маркетингу у фармації, описано особливості підготовки студентів за спеціальністю “Фармація”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-28

Як цитувати

Демчук, М. Б. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3714

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти