ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.2266Анотація
У статті розглянуто основні проблеми викладання дисципліни “Сестринська практика” англомовним студентам запринципами кредитно-модульної системи. Наведено досвід проведення виробничої сестринської практики з педіатрії віноземних студентів ІІІ курсу. Висвітлені можливі шляхи оптимізації аудиторної підготовки та самостійної роботи студентів в умовах лікарні. Особлива увага приділена методикам, які поліпшують адаптацію студентів у клініці та підвищують рівень опанування практичними навичками під час виробничої практики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-02-05
Як цитувати
Ільченко, С. І., Коренюк, О. С., & Ярошевська, Т. В. (2014). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.2266
Номер
Розділ
Статті