ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • С. І. Ільченко
  • О. С. Коренюк
  • Т. В. Ярошевська

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.2266

Анотація

У статті розглянуто основні проблеми викладання дисципліни “Сестринська практика” англомовним студентам запринципами кредитно-модульної системи. Наведено досвід проведення виробничої сестринської практики з педіатрії віноземних студентів ІІІ курсу. Висвітлені можливі шляхи оптимізації аудиторної підготовки та самостійної роботи студентів в умовах лікарні. Особлива увага приділена методикам, які поліпшують адаптацію студентів у клініці та підвищують рівень опанування практичними навичками під час виробничої практики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-05

Як цитувати

Ільченко, С. І., Коренюк, О. С., & Ярошевська, Т. В. (2014). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.2266

Номер

Розділ

Статті