МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ З УРАХУВАННЯМ ІНДИВІДУАЛЬНО-КОГНІТИВНИХ СТИЛІВ

Автор(и)

  • Т. І. Горпініч

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.2262

Анотація

У статті здійснено огляд останніх вітчизняних та зарубіжних досліджень зазначеної проблеми, описано специфіку системи вправ для навчання читання фармацевтів з урахуванням когнітивних стилів навчання, окреслено основні прояви функціональної асиметрії мозку при навчанні іноземної мови. Запропоновано методичні рекомендації щодо навчання читання майбутніх фармацевтів з урахуванням їх індивідуальних когнітивних стилів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-05

Як цитувати

Горпініч, Т. І. (2014). МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ З УРАХУВАННЯМ ІНДИВІДУАЛЬНО-КОГНІТИВНИХ СТИЛІВ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.2262

Номер

Розділ

Статті