ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗІОЛОГІЇ ПРИ РІЗНИХ ФОРМАХ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л. В. Татарчук Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-4678-4205
  • С. Н. Вадзюк Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • М. С. Гнатюк Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14476

Ключові слова:

аудиторна, дистанційна, змішана форми навчання, навчальний матеріал, засвоєння

Анотація

Анотація. Сучасна медична освіта вимагає пошуку нових якісних технологій навчання, розробки ефективних навчальних програм, що дозволятиме суттєво покращувати підготовку висококваліфікованих конкурентноздатних лікарів. У період пандемії вірусу COVID-19 та військового вторгнення Росії в Україну широко в медичній освіті почали застосовуватися дистанційна та змішана форми навчання. Метою роботи стало дослідити особливості засвоєння навчального матеріалу з фізіології крові студентами медичного факультету при різних формах навчання. Вивчена успішність 3-х груп студентів, медичного факультету, у яких навчання здійснювалося різними формами. В кожній групі було по 160 осіб, які при вивченні розділу фізіології «Cистема крові» не мали пропусків практичних занять та лекцій. Встановлено, що аудиторна форма навчання є найбільш оптимальною методологічною й організаційною основою вивчення фундаментальних медичних дисциплін, що забезпечує адекватне, пов­ноцінне засвоєння навчального матеріалу. Студенти, які систематично та регулярно відвідують лекції, практичні заняття при змішаній та дистанційній формах навчання, також повноцінно засвоюють та опановують навчальний предмет.

Посилання

But, V. (2004). Dystantsiyne navchannya – vymoha chasu [Distance learning – time requirement]. Dyrektor shkoly – School director, 1, 28-29 [in Ukrainian].

Vorobjova, O. (2020). Systema zabezpechennya yakosti osvity: ukrayinskyy dosvid [The system of ensuring the quality of education: ukrainian experience]. Aktualni pytannya humanitarnykh nauk – Current issues of humanitarian sciences, 29(1), 259-264 [in Ukrainian].

Dubinin, S.I., Vatsenko, A.V., & Pilyugin, V.O. (2016). Zastosuvannya innovatsiynykh tekhnolohiy yak zaporuka pidvyshchennya efektyvnosti ta yakosti navchannya u vyshchiy shkoli [The use of innovative technologies as a key to improving the efficiency and quality of education in higher education]. Medychna osvita – Medical Education, 4(72), 2-14 [in Ukrainian].

Koshechko, N. (2015). Innovatsiyni osvitni tekhnolohiyi navchannya ta vykladannya u vyshchiy shkoli [Innovative educational technologies of learning and teaching in higher education]. Visnyk Kyyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedahohika – Bulletin of Taras Shevchenko Kyiv National University. Pedagogy, 1, 35-38 [in Ukrainian].

Petrie, A., & Sabin, C. (2019). Medical statisties at a Glance. (4th ed.). New York: Wiley.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-28

Як цитувати

Татарчук, Л. В., Вадзюк, С. Н., & Гнатюк, М. С. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗІОЛОГІЇ ПРИ РІЗНИХ ФОРМАХ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (4), 53–57. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14476

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ