ОСВІТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ: ПРОБЛЕМИ ТА НАСЛІДКИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.3.13401Ключові слова:
COVID-19, освіта, студенти, наслідкиАнотація
Пандемія COVID-19 має згубний вплив не лише на фізичне, а також і на психічне здоров’я соціуму. Пандемія COVID-19 з самого початку поставила перед усіма європейськими країнами нові виклики. Зокрема, в Україні університети стикнулися з проблемою організації внутрішніх адміністративних процесів і дистанційного онлайн-навчання під час карантинних обмежень. Оскільки більшість студентів за цей час відмітила зниження концентрації, уваги, мотивації, розлади сну та навіть депресію через зниження кількості соціальних контактів. З обмеженням соціального життя постав новий виклик, запровадження цифрових технологій, які принесли з собою і нові проблеми. Студенти, які вже вважалися вразливими до пандемії COVID-19 і мали труднощі з навчанням, опинилися в ще складнішій ситуації. Першочергово уряди повинні забезпечити, щоб студенти, які відстають, отримували підтримку, необхідну їм для досягнення очікуваних цілей навчання. За відсутності будь-якого втручання втрата знань, спричинена пандемією COVID-19, ймовірно, матиме довгостроковий негативний вплив на майбутнє благополуччя молоді. Вкрай важливо, щоб ми не тільки оговталися від пандемії, але й використали цей досвід, щоб краще підготуватися до майбутніх криз. Навчальні заклади мають бути краще підготовлені до легкого переходу між очним і дистанційним навчанням за потреби.
Посилання
Prieto, D., Tricio, J., Cáceres, F., Param, F., Meléndez, C., Vásquez, P., & Prada, P. (2021). Academics’ and students’ experiences in a Chilean dental school during the COVID-19 pandemic: a qualitative study. Eur. J. Dental Education, 25, 689-697. DOI 10.1111/eje.12647.
Dinu, L.M., Dommett, E.J., Baycova, A., Mehta, K.J., Everett, S., Foster, J.L.H., & Byrom, N.C. (2021). A case study investigating mental wellbeing of university academics during the COVID-19 pandemic. Educ. Sci., 11. DOI 10.3390/educsci11110702.
Almossa, S.Y., & Alzahrani, S.M. (2022). Lessons on maintaining assessment integrity during COVID-19. International Journal for Educational Integrity, 18(1), 1-17.
Roy, H., Ray, K., Saha, S., & Ghosal, A.K. (2020). Study on Students’ Perceptions for Online Zoom-app based Flipped Class Sessions on Anatomy Organised during the Lockdown Period of COVID-19 Epoch. J. Clin. of Diagn. Res., 14(6).
Li, W., Gillies, R., He, M., Wu, C., Liu, S., Gong, Z., & Sun, H. (2021). Barriers and facilitators to online medical and nursing education during the COVID-19 pandemic: Perspectives from international students from low-and middle-income countries and their teaching staff. Human Resources for Health, 19(1), 1-14.
Cervantes, J. (2020). The Future of Infectious Diseases Education. Med. Sci. Educ., 30(4), 1783-1785. DOI 10.1007/s40670-020-01023.
Shahzad, A., Hassan, R., Aremu, A.Y., Hussain, A., & Lodhi, R.N. (2021). Effects of COVID-19 in E-learning on higher education institution students: the group comparison between male and female. Quality & quantity, 55(3), 805-826.
Huynh, R. (2017). The role of E-learning in medical education. Academic Medicine, 92(4), 430.
Karatuna, I., Jönsson, S., & Muhonen, T. (2022). Job Demands, Resources, and Future Considerations: Academics’ Experiences of Working From Home During the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) Pandemic. Front. Psychol., 13. DOI 10.3389/fpsyg.2022.908640.
Kohli, H., Wampole, D., & Kohli, A. (2021). Impact of Online Education on Student Learning during the Pandemic. Studies in Learning and Teaching, 2(2), 1-11. DOI 10.46627/silet.v2i2.65.
Hess, K., McAuliffe, E.L., Gleckman-Krut, M., & Shapiro, S. (2022). Learning from 2020: How the challenges of remote teaching reinforce the need for care-informed pedagogy. Teaching Sociology, 50(1), 3-16.
Mamnuah, M., & Wantonoro, W. (2022). Online Learning Methods during COVID-19 Pandemic: On an Indonesian Nursing Student Experience. Open Access Macedonian Journal of Medical Sciences, 10(G), 105-111.
Marinoni, G., van’t Land, H., & Jensen, T. (2020). The impact of COVID-19 on higher education around the world. IAU global survey report, 23.
Biswakarma, J., Rushworth, D., Srivastava, G., Singh, G., Kang, K., Das, S., … Bhuyan, D. (2021). Organizational level responses to the COVID-19 outbreak: challenges, strategies and framework for academic institutions. Front. Commun., 6(8). DOI 10.3389/fcomm.2021.573585.
Cao, J.T., Burgess, B., Foster, J.K., Yaoyuneyong, G., & Wallace, L.K. (2022). Rapid transitioning to remote learning: Shared responsibility and coping strategies. Journal of Marketing Education, 44(2), 235-249.
Steinberger, P., Eshet, Y., & Grinautsky, K. (2021). No Anxious Student Is Left Behind: Statistics Anxiety, Personality Traits, and Academic Dishonesty – Lessons from COVID-19. Sustainability, 13(9).
Dyrek, N., Wikarek, A., Niemiec, M., Owczarek, A.J., Olszanecka-Glinianowicz, M., & Kocełak, P. (2022). The perception of e-learning during the SARS-CoV-2 pandemic by students of medical universities in Poland–a survey-based study. BMC Medical Education, 22(1), 1-9.
Guppy, N., Verpoorten, D., Boud, D., Lin, L., Tai, J., & Bartolic, S. (2022). The post-COVID-19 future of digital learning in higher education: Views from educators, students, and other professionals in six countries. British Journal of Educational Technology.
Toquero, C.M. (2020). Challenges and opportunities for higher education amid the COVID-19 pandemic: The Philippine context. Pedagogical Research, 5(4).
Hacker, J., vom Brocke, J., Handali, J., Otto, M., & Schneider, J. (2020). Virtually in this together–how web-conferencing systems enabled a new virtual togetherness during the COVID-19 crisis. European Journal of Information Systems, 29(5), 563-584.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.