ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

Автор(и)

  • Т. В. Саварин Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-8294-6024
  • М. Я. Кічула Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-1781-2529

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.2.13269

Ключові слова:

навчання, психологічний розвиток, комунікація

Анотація

У статті розглянуто проблему психологічних основ організації навчання іноземних мов студентів-медиків. Проаналізовано вплив психічного розвитку студентів, типи провідної діяльності в даному віці, види мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. В процесі дослідження стає зрозуміло, що рішення особливих пізнавальних та практичних задач допомагає не тільки більш свідомому засвоєнню знань, але й розвитку здібності самостійно добувати та використовувати знання, творчо розмірковувати та діяти. Виокремлено прогресивні зміни під час комунікативного розвитку студентів.  Зазначено, що одне із головних завдань при навчанні іноземних мов студентів – навчити їх аналізувати матеріал, знаходити ключові моменти, узагальнювати, знаходити спільне та різне в матеріалі, що вивчається. Запропоновано нові можливі методи вивчення мовного і мовленнєвого матеріалу. Зосереджено увагу на тому, що одним із резервів підвищення ефективності навчан­ня студентів є цілеспрямоване формування мотивів навчання через нові форми його організації.

Біографії авторів

Т. В. Саварин, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-5170-2016

М. Я. Кічула, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-5170-2016

Посилання

Kulchytska, O. (2018). Innovatsiini metodyky: revoliutsiia chy evoliutsiia? [Innovative methods: revolution or evolution?]. O. Tarnapolsky (Ed.). Innovatsiini pidkhody do navchannia inozemnykh mov ta kultur u novomu tysiacholitti – Innovative approaches to teaching foreign languages and cultures in the new millennium: Proceedings of the International Scientific and Methodical Conference. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].

Lozova, O. (2010). Psykholohichni aspekty zasvoiennia inozemnoi movy [Psychological aspects of foreign language acquisition]. Kyiv [in Ukrainian].

Miroshnychenko, Е. (2020). Psykholoho-metodychni faktory optymizatsii zmistu inshomovnoi osvity u nemovnomu vyshchomu navchalnomu zakladi [Psychological and methodological factors of optimizing the content of foreign language education in a non-language higher education institution]. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].

Nikolaieva, S. (2002). Suchasni tendentsii navchannia inozemnykh mov studentiv movnykh spetsialnostei [Modern tendencies of teaching foreign languages to students of language specialties]. Tarnapolsky, O. (Ed.). Innovatsiini pidkhody do navchannia inozemnykh mov ta kultur u novomu tysiacholitti – Innovative approaches to teaching foreign languages and cultures in the new millennium: Proceedings of the International Scientific and Methodical Conference. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].

Kapusta, T. (2002). Strategic competence in a professionally oriented class. Innovative approaches to teaching foreign languages and cultures in the new millennium: Proceedings of the International Scientific and Methodical Conference. Dnipropetrovsk.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-02

Як цитувати

Саварин, Т. В., & Кічула, М. Я. (2022). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ. Медична освіта, (2), 57–62. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.2.13269

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ