ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.2.13269Ключові слова:
навчання, психологічний розвиток, комунікаціяАнотація
У статті розглянуто проблему психологічних основ організації навчання іноземних мов студентів-медиків. Проаналізовано вплив психічного розвитку студентів, типи провідної діяльності в даному віці, види мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. В процесі дослідження стає зрозуміло, що рішення особливих пізнавальних та практичних задач допомагає не тільки більш свідомому засвоєнню знань, але й розвитку здібності самостійно добувати та використовувати знання, творчо розмірковувати та діяти. Виокремлено прогресивні зміни під час комунікативного розвитку студентів. Зазначено, що одне із головних завдань при навчанні іноземних мов студентів – навчити їх аналізувати матеріал, знаходити ключові моменти, узагальнювати, знаходити спільне та різне в матеріалі, що вивчається. Запропоновано нові можливі методи вивчення мовного і мовленнєвого матеріалу. Зосереджено увагу на тому, що одним із резервів підвищення ефективності навчання студентів є цілеспрямоване формування мотивів навчання через нові форми його організації.
Посилання
Kulchytska, O. (2018). Innovatsiini metodyky: revoliutsiia chy evoliutsiia? [Innovative methods: revolution or evolution?]. O. Tarnapolsky (Ed.). Innovatsiini pidkhody do navchannia inozemnykh mov ta kultur u novomu tysiacholitti – Innovative approaches to teaching foreign languages and cultures in the new millennium: Proceedings of the International Scientific and Methodical Conference. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].
Lozova, O. (2010). Psykholohichni aspekty zasvoiennia inozemnoi movy [Psychological aspects of foreign language acquisition]. Kyiv [in Ukrainian].
Miroshnychenko, Е. (2020). Psykholoho-metodychni faktory optymizatsii zmistu inshomovnoi osvity u nemovnomu vyshchomu navchalnomu zakladi [Psychological and methodological factors of optimizing the content of foreign language education in a non-language higher education institution]. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].
Nikolaieva, S. (2002). Suchasni tendentsii navchannia inozemnykh mov studentiv movnykh spetsialnostei [Modern tendencies of teaching foreign languages to students of language specialties]. Tarnapolsky, O. (Ed.). Innovatsiini pidkhody do navchannia inozemnykh mov ta kultur u novomu tysiacholitti – Innovative approaches to teaching foreign languages and cultures in the new millennium: Proceedings of the International Scientific and Methodical Conference. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].
Kapusta, T. (2002). Strategic competence in a professionally oriented class. Innovative approaches to teaching foreign languages and cultures in the new millennium: Proceedings of the International Scientific and Methodical Conference. Dnipropetrovsk.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.