ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 223 «МЕДСЕСТРИНСТВО» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ» У ПЕРІОД ВОЄННИХ ДІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.2.13117

Ключові слова:

самостійна робота, значення, студенти, воєнні дії

Анотація

У статті проаналізовано особливості проведення самостійної роботи здобувачами вищої освіти спеціальності 223 «Медсестринство» в процесі вивчення навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» у період повномасштабної війни росії проти України. Акцентовано увагу, що завдання для самостійної роботи повинні бути різнорівневі та невеликі за обсягом, проте глибокі за змістом та взаємопов’язані між собою. Це дозволить студентам отримати цілісну картину при вивченні навчальної дисципліни, акцентуючи увагу на головному. У період воєнних дій здобувачі вищої освіти мають самостійно обирати найоптимальніший варіант виконання завдань, час та умови. Викладач має враховувати психологічний стан, індивідуальні інтереси, здібності, ступінь готовності студентів до навчання. Вказано, що здобувачі вищої освіти в повному обсязі повинні бути забезпечені необхідними навчально-методичними матеріалами, щоб проблеми, пов’язані з нестабільною роботою Інтернету, не були перепоною на шляху до виконання запланованих робіт. Самостійне опрацювання навчального матеріалу дозволяє отримати нові знання, сформувати власну думку щодо проблем, які вивчаються, розширити коло інтересів, сприяє розвитку індивідуальних життєво та професійно важливих якостей. У період воєнних дій молодь потрібно зацікавити, захопити процесом навчання, відволікти від гнітючих думок, налаштувати на успіх.

Біографія автора

В. М. Косенко, Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради

Завідувач відділення "Сестринська справа та профілактична стоматологія"

Посилання

Chechotina, S.Y., Lutsenko, R.V., Deviatkina, T.O., Kolot, E.H., & Sydorenko, A.H. (2019). Aktualnist orhanizatsii efektyvnoi samostiinoi roboty studentiv pry vyvchenni farmakolohii [The relevance of organizating the effective independent work of students while studying pharmacology]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 56-61 [in Ukrainian].

Komnatskyi, B.Y., Povsheniuk, A.V., & Kotsiura, O.O. (2017). Optymizatsiia ta rol samostiinoi roboty studentiv stomatolohichnoho fakultetu yak shliakh do pidvyshchennia yakosti osvity [Optimization and the role of independent work of the students of stomatological faculty as a way to improve the quality of education]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 24-27 [in Ukrainian].

Meretskyi, V.M. (2015). Rol samostiinoi roboty studentiv v orhanizatsii navchalnoho protsesu [The role of independent work of students in the organization of educa¬t¬ional process]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 113-115 [in Ukrainian].

Amosova, K.M., Stechenko, O.V., Vasylyeva, I.V., Kovalishyn, K.S., & Zakharchenko, M.V. (2016). Naukovo-metodychne spriamuvannia orhanizatsii ta kontroliu samostiinoi roboty studentiv u NMU imeni O. O. Bohomoltsia [Scientific and methodical direction of organization and control of independent work of the students at the O. O. Bohomolets National Medical University]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 60-63 [in Ukrainian].

Palasiuk, B.M. (2021). Formuvannia samoosvitnoi kompetentsii maibutnikh farmatsevtiv u svitli onovlennia zmistu vyshchoi osvity [Formation of self-educational competence of future pharmacists in the light of updating the content of higher education]. Medychna osvita – Medical Education, 2 (addition), 83-87 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-02

Як цитувати

Косенко, В. М. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 223 «МЕДСЕСТРИНСТВО» В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ» У ПЕРІОД ВОЄННИХ ДІЙ. Медична освіта, (2), 71–75. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.2.13117

Номер

Розділ

РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ