МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.2.13103Ключові слова:
студенти, оцінювання, успішність, дистанційне навчанняАнотація
Однією із важливих складових навчального процесу є контроль знань, навичок і вмінь студентів. Контроль та оцінка у будь-якому виді людської діяльності завжди справляють суттєвий вплив на її якість та ефективність, на ставлення людини до виконання обов’язків, на розвиток почуття відповідальності за стан справ. Навчальний процес повинен бути організований так, щоб студент прагнув самостійно оволодіти знаннями. При цьому студент повинен оцінювати свій рівень підготовки, самостійно вибирати теми і визначати рівень засвоєння знань.
Проблема контролю та оцінки результатів дидактичного процесу є актуальною методологічною, теоретичною і методичною проблемою дидактики, багато аспектів якої залишаються недостатньо опрацьованими та обґрунтованими, особливо в сучасних умовах дистанційного навчання. Під час карантинних обмежень, а тепер і в умовах воєнного стану, стандартні методики оцінювання успішності студентів виявилися не досить ефективними, тому гостро постало питання у створенні та впровадженні в освітній процес нових засобів оцінювання отриманих знань та вмінь.
Посилання
Haluziak, V.M., Smetanskyi, M.I., & Shakhov, V.I. (2001). Pedahohika [Pedagogy]. Vinnytsia: RVV VAT «Vinobldrukarnia» [in Ukrainian].
Zhukovska, A.L. (2005). Problema otsiniuvannia uspishnosti studentiv. Naukovyi poshuk molodykh doslidnykiv [The problem of evaluating students’ success. Scientific search of young researchers]. (vyp. 2) Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].
Zvarych, I. (2000). Problema udoskonalennia kontroliu i otsinky znan studentiv [The problem of improving control and assessment of students’ knowledge]. Ridna shkola. – Native School, 10, 43-45 [in Ukrainian].
Kulyk, M.S., Luzik, E.V., & Ladohubets, N.V. (2004). Kredytno-modulno-reitynhova systema navchalnoi diialnosti [Credit-module-rating system of educational activity]. Kyiv: Natsionalnyi aviatsiinyi universytet [in Ukrainian].
Kuzminskyi, A.I. (2015). Pedahohika vyshchoi shkoly. [Pedagogy of high school]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
Luzan, P.H. (2003). Metody kontroliu v systemi aktyvizatsii navchannia studentiv [Methods of control in the system of student learning activation]. Naukovyi visnyk Natsionalnoho ahrarnoho universytetu. – Scientific Bulletin of the National Agrarian University. (vyp. 67) Kyiv: NAU [in Ukrainian].
Bilous, V.T., Horiunova, L.I., Tsymbaliuk, A.V., & Tsymbaliuk, S.Ya. (2001). Osnovy orhanizatsii ta metodyky vykladannia u vyshchii shkoli [Basics of organization and methods of teaching in higher education]. Irpin: Akademiia DPS Ukrainy [in Ukrainian].
Skliachenko, H. (2021). Dystantsiina osvita pid chas pandemii [Distance education during the pandemic]. Naukovi zapysky. – Рroceedings. 193, 439-445 [in Ukrainian]. DOI 10.36550/2522-4077-2021-1-193-439-444.
Yahupov, V.V. (2002). Pedahohika [Pedagogy]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
Means, B., Bakia, M. & Murphy, R. (2014). Learning Online: What Research Tells Us about Whether, When and How. New York: Routledge, Copyright.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.