ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ НА КАФЕДРІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11776Ключові слова:
медичний вуз, новітні технології, інтерактивне навчання, загальна хірургіяАнотація
Анотація. В статті наведені основні відомості про організацію навчання на кафедрі загальної хірургії з впровадженням новітніх технологій навчання по хірургічній спеціальності. Внаслідок проведеного аналізу автори прийшли до висновків, що відпрацювання теми занять з використанням новітніх інтерактивних технологій, та в умовах максимально наближених до клінічних, дозволяє студентам відпрацювати та оволодіти відповідними практичними навичками по обстеженню та наданню медичної допомоги хворим при загальнохірургічних захворюваннях, з формуванням клінічного мислення та відповідних професійних компетентностей.
Посилання
Ivanchenko, M.A. (2014). Aktivnye i interaktivnye metody obucheniya v vysshey shkole [Active and interactive teaching methods in higher education]. Gumanitarnye i sotsialnye nauki – Humanities and Social Sciences, 2, 373-377 [in Russian].
Sergeeva, N.D., Danilova, I.Yu., Shkavro, T.K., & Kolesnikova, L.R. (2016). Interaktivnye metody obucheniya v meditsinskom vuze [Interactive teaching methods in a medical school]. Sistema menedzhmenta kachestva: opyt i perspektivy – Quality Management System: Experience and Prospects, 5, 44-47 [in Russian].
Ipatova, L.O. (2012). Aktivnye metody obucheniya, kak vazhnyy faktor aktivizatsii uchebnogo protsessa v vysshey shkole [Active methods of teaching as an important factor in the activation of the educational process in higher education]. FƏN-Nauka – FƏN-Science, 12, 72-74 [in Russian].
Muravev, K.A., Khodzhayan, A.B., & Roy, S.V. (2011). Simulyatsionnoe obuchenie v meditsinskom obrazovanii – perelomnyy moment [Simulation training in medical education – a watershed moment]. Fundamentalnye issledovaniya – Fundamental Research, 10 (3), 534-537 [in Russian].
Mukhina, T.G. (2013). Aktivnye i interaktivnye obrazovatelnye tekhnologii (formy provedeniya zanyatiy) v vysshey shkole: uchebnoe posobie [Active and interactive educational technologies (forms of conducting classes) in higher education: a textbook]. N. Novgorod: NNGASU [in Russian].
Pavliak, A.Ya. (2019). Dosvid provedennia praktych¬noho zaniattia z vykorystanniam interaktyvnykh metodiv formuvannia profesiinykh umin u maibutnikh medychnykh pratsivnykiv [Interactive methods of professional skills during a practical lesson for future medical staff]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 102-106 [in Ukrainian].
Panfilova, A.P. (2009). Innovatsionnye pedagogicheskie tekhnologii: ucheb. posobie [Innovative pedagogical technologies: textbook]. Moscow: Izdatelskiy tsentr «Akademiya» [in Russian].
Bulanova-Toporkova, M.V., Dukhavneva, A.V., Kukushkin, V.S., & Suchkov, G.V. (2010). Pedagogicheskie tekhnologii [Pedagogical technologies]. Rostov na Donu: Izd-vo «Feniks» [in Russian].
Pometun, O.I. (2007). Entsyklopediia interaktyvnoho navchannia [Encyclopedia of interactive learning]. Kyiv [in Ukrainian].
Pometun, O.I., & Pyrozhenko, L.V. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia: nauk.-metod. posibn. [A modern lesson. Interactive learning technologies: Scientific method. manual]. Kyiv: Vydavnytstvo A.S.K. [in Ukrainian].
Romantsov, M.G., & Melnikova, I.Yu. (2015). Innovatsii v meditsinskom obrazovanii posredstvom vnedreniya pedagogicheskikh tekhnologiy [Innovations in medical education through the implementation of educational technology]. Uspekhi sovremennogo estestvoznaniya – The Successes of Modern Natural Science, 2, 189-194 [in Russian].
Selevko, G.K. (2005). Entsiklopediya obrazovatelnykh tekhnologiy. V 2-kh tomakh [Encyclopedia of educational technologies. In 2 volumes]. Moscow: Narodnoe obrazovanie [in Russian].
(2015). Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity (SEG) [Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG)]. Kyiv: TOV “CS” [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.