ПЕРШИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ СИМУЛЯЦІЙНОГО ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ BODY INTERACT ЯК СКЛАДОВОЇ АТЕСТАЦІЇ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11150Ключові слова:
симуляційне навчання, «віртуальний пацієнт», атестація, лікарі-інтерниАнотація
У статті представлено перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання Body Interact як етапу атестації лікарів-інтернів. Описано основні принципи роботи із «віртуальним пацієнтом». Викладено методику проведення іспиту з використанням індивідуальних робочих станцій, встановлених на ноутбуках. Визначено критерії та принципи оцінювання роботи на системі симуляційного інтерактивного навчання BodyInteract. Проаналізовано результати іспиту у 47 лікарів-інтернів за фахом «Внутрішні хвороби» та «Загальна практика – сімейна-медицина» за віртуальними клінічними сценаріями «гострий коронарний синдром з елевацією сегмента ST», «тромбоемболія легеневої артерії», «гостра лівошлуночкова недостатність», «гіпоглікемія» та «гостре порушення мозкового кровообігу». Визначено та систематизовано основні помилки лікарів-інтернів на основі аналізу індивідуальних покрокових звітів результатів роботи на системі симуляційного навчання Body Interact. Запропоновано кроки до оптимізації використання системи та розширення досвіду її використання для атестації студентів випускних курсів.
Посилання
Gorshkov, M.D., & Fedorov, A.V. (2012). Klassifikatsiya simulyatsionnogo oborudovaniya [Classification of simulation equipment]. Virtualnye tekhnologii v meditsine – Virtual Technologies in Medicine, 2 (8), 23-35 [in Russian].
Pylypenko, M.M., Rybinkina, I., & Shlapak, I.P. (2014). Pershyi dosvid vprovadzennia Brytanskoho variant ekzamenu za systemoiu OSCE naprykintsi dvorichnoi internatury [The first experience of implementing the British OSCE exam at the end of two-year-internship]. Bil, znebolennia ta intensyvna terapiia – Pain, Anesthesia and Intensive Care, 3, 5-14 [in Ukrainian].
Korda, M.M., Hudyma, A.A., Shulhai, A.H., & Zaporozhan, S.Y. (2018). Filosofiia symuliatsiinoho navchannia v medytsyni [Philosophy of simulation training in medicine]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 41-46 [in Ukrainian].
Abdulmohsen, H. Al-Elq (2010). Simulation-based medical teaching and learning. J. Family Community Med., 17 (1), 35-40.
Ogden, P.E., Cobbs, L.S., Howell, M.R., Sibbitt, S.J., & Di-Pette, D.J. (2007). Clinical simulation: importance to the internal medicine educational mission. Am. J. Med., 120 (9), 820-824. DOI: https://doi.org/10.1016/j.amjmed.2007.06.017