ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ВИКЛИКИ ЧАСУ

Автор(и)

  • N. O. Fedchyshyn Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-0909-4424
  • N. I. Yelahina Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-5423-8327
  • O. H. Permyakova Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0002-9563-0851

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11144

Ключові слова:

дистанційне навчання, іноземна (англійська, німецька) мова, професійна підготовка, платформа Мооdlе, майбутні лікарі

Анотація

У статті розкрито стан проблеми застосування дистанційного навчання іноземної (англійської, німецької) мови для підготовки майбутніх лікарів. Проаналізовано переваги та недоліки сучасного дистанційного навчання для студентів, викладачів та вищих навчальних закладів (орієнтоване навчання, персоналізація та диференціація педагогічної діяльності). Запро­по­новано основні нормативні документи, які регламентують розвиток дистанційного навчання в Україні. Акцентовано увагу на проблемах та методах дистанційного навчання, особливостях вивчення іноземної мови за допомогою дистанційних засобів, з’ясовано окремі питання у практиці викладання іноземної (англійської, німецької)  мови в системі дистанційної освіти для студентів нелінгвістичних спеціальностей на базі навчальної платформи Мооdlе (види діяльності, які пропонує платформа, зовнішні ресурси, корисні для використання в процесі дистанційного викладання іноземних мов). Схарактеризовано концепцію адаптивного підходу до дистанційного навчання як мотиваційного фактора у вивченні іноземних мов. 

Посилання

Vishnevskaya, G.V. (2011). Vnedrenie distantsionnykh tekhnologiy v protsess obucheniya na inostrannomu yazyku studentov-zaochnikov neyazykovyh vuzov [Implementation of distance learning technologies in the process of learning a foreign language part-time students of non¬linguistic universities]. Izvestiya Penzenskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta imeni V.G. Belinskogo – Proceedings of the Penza State Pedagogical University named after V.G. Belinsky, 24, 589-592 [in Russian].

Datsiuk, V.B. Perspektyvy dystantsiinoi osvity ta virtualnykh universytetiv v Ukraini [Prospects of distance education and virtual universities in Ukraine]. Retrieved from: http://media- center.uz.ua/data/daciuk.pdf (accessed 5 March 2015) [in Ukrainian].

Novomlynets, O.O., & Drozd, O.P. (2013). Dystantsiini kursy. Metodychni rekomendatsii shchodo pidhotovky veb-resursu dystsyplin pry orhanizatsii navchalnoho protsesu za dystantsiinoiu formoiu [Distance courses. Guidelines for the preparation of a web resource disciplines in the organization of educational process on the remote]. CHSTU Publ. Chernihiv [in Ukrainian].

Dyshleva, Yu.V. (2008). Rol ta mistse suchasnykh metodyk u vyvchenni anhliiskoi movy v kursi dystantsiino¬ho navchannia [Role of modern techniques in the study of English in distance learning course]. Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity na suchasnomu etapi. Mizhpredmetni zviazky. Naukovi doslidzhennia. Dosvid. Poshuky – Language Teaching in Higher Educational Establishments at the Present Stage. Interdisciplinary Connections. Scientific Researches. Experience. Search, 13, 35-41 [in Ukrainian].

Kontseptsiia rozvytku dystantsiinoi osvity v Ukraini [The concept of distance education development in Ukraine]. Retrieved from: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html (accessed 5 March 2015).

Mulina, N.I. (2001). Metodyka rozrobky ta vykorystannia dystantsiinoho kursu anhliiskoi movy (starshyi stupin u vyshchomu tekhnichnomu zakladi osvity). [The Methodolo¬gy of the development and use of distance education English course (a senior degree in higher technical school of education)]. Extended abstract of Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Oliinyk, O.V. (2014). Innovatsiini tekhnolohii dystan¬tsiinoho navchannia inozemnoi movy dlia studentiv ne¬mov¬nykh VNZ [Innovative technologies in distance learning foreign language for students of non-linguistic higher schools]. Linhvistychni doslidzhennia: zbirnyk nauk. prats’ Kh- NPU imeni H.S. Skovorody –Linguistic studies: Collection of Sciences. papers of KNPU named after H.S. Skovoroda, 38, 238-246 [in Ukrainian].

Orlova, K.N. (2013). Ispolzovanie sistemy distantsionnogo obucheniya Moodle v protsesse prepodavaniya prakticheskogo kursa angliyskogo yazyka [The use of distance learning system Moodle in teaching the practical course of the English language]. Vestnik Nizhegorodskogo uni¬versiteta imeni N.I. Lobachevskogo – Bulletin of the Nizhniy Novgorod University named after N. I. Lobachevskyy, 1 (2), 225-227 [in Russian].

Hutorskiy, D.O. (1998). Printsipy distantsionnogo tvorcheskogo obucheniya [Distance creative learning approach]. El. zhurnal “Eydos” – El. Journal “Eydos”, 1, 16 [in Russian].

Shunevych, B.I. (2008). Rozvytok dystantsiinoho navchannia u vyshchii shkoli krain Yevropy ta Pivnichnoi Ameryky [The development of distance learning in higher education of the countries of Europe and North America]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Kruse, K. The Benefits and Drawbacks of e-Learning. Retrieved from: http://www.corebiz- technology.com/software_arficle_elearning_d.htm (accessed 5 March 2015).

Simpson, O. (2012). Supporting Students for Success in Online and Distance Education. New York and London, Routledge.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-02

Як цитувати

Fedchyshyn, N. O. ., Yelahina, N. I., & Permyakova, O. H. (2020). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ВИКЛИКИ ЧАСУ . Медична освіта, (2), 32–39. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11144

Номер

Розділ

Матеріали конференції