СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11139

Ключові слова:

дистанційне навчання, змішане навчання, обернене навчання, оцінювання, контроль, тестування

Анотація

У статті розглянуто провідні стратегії організації навчання та оцінювання студентів в умовах дистанційного викладання іноземних мов. У роботі проаналізовано доступні  інтерактивні методики та форми навчання, узагальнено найоптимальніші способи, форми і методи оцінювання роботи студентів на онлайн-платформах, доступних у даний час. Автори стверджують, що педагогічні підходи до викладання іноземних мов постійно вимагають пошуку новітніх засобів, які здатні привнести в навчальний процес елемент новизни, підвищити інтерес здобувачів вищої освіти, особливо в період карантину.

Посилання

Grebіnnyk, L.V. (2018). Іnstrumentarіi ta vymohy do studenta i vykladacha pry zastosuvannі zmіshanoho navchannia іnozemnym movam [Toolkit and requirements for student and teacher in the application of blended learning in foreign languages]. Vykorstannia modelі zmіshanoho navchannia pry vykladannі іnozemnykh mov: tezy dopovіdei – Use of Blended learning model when teaching foreign languages: Theses. Kyiv [in Ukrainian].

Kremin, V.G. (2008). Fіlosofіia liudynotsentryzmu v stratehіiakh osvіtnoho prostoru [Philosophy of human-centrism in strategies of educational space]. Kyiv: Pedahohіchna dumka [in Ukrainian].

Bіgych, O.B., Borysko, N.F., & Boretska, G.E. (2013). Metodyka navchannia іnozemnykh mov і kultur: teorіia і praktyka: pіdruchnyk dlia stud. klasychnykh, pedahohіchnykh і lіnhvіstychnykh unіversitetіv [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice: a textbook for students of classical, pedagogical and linguistic universities]. Nіkolaieva, S.Yu. (Ed.). Kyiv: Lenvіt [in Ukrainian].

Pometun, O., & Pirozhenko, L. (2004). Suchasnyi urok. Іnteraktyvnі tekhnolohіi navchannia [Modern lesson. Interactive learning technologies]. Kyiv [in Ukrainian].

Pometun, O. (2002). Yak otsіnyty dіialnіst uchnіv na іnteraktyvnomu urotsі [How to assess student activity in an online lesson]. Doba – Day, 2, 2-6 [in Ukrainian].

Rafalska, O.O. (2013). Tekhnolohіia zmіshanoho navchannia yak іnnovatsіia dystantsіinoi osvіti [Blended learning technology as a distance learning innovation]. Naukovyi zhurnal “Kompiuterno-іntehrovanі tekhnolohіi: osvіta, nauka, vyrobnytstvo – Scientific Journal “Computer-integrated technologies: Education, Science, Production, 11, 11 [in Ukrainian].

Saidmuratova, U.R. (2019). Testirovanie kak metod kontrolya i monitoringa znaniy pri obuchenii inostrannym yazykam v distantsionnom obrazovanii [Testing as a method of control and monitoring knowledge in teaching foreign languages in distance education]. Molodoy uchenyy – Young Scientist, 19 (257), 368-370 [in Russian].

Khakimova, A.A., & Mihalyova, L.V. Ispolzovanie sistemy upravleniya obucheniem Moodle dlya organizatsii i provedeniya kontrolya pri obuchenii angliyskomu yazy¬ku [Using the Moodle Learning Management System to organize and conduct control in teaching English]. Retrieved from: http://shhshhshh.lib.tsu.ru/mminfo/000349304/18/image/18-115.pdf [in Russian].

Chekun, O.A., & Navolochnaya, Yu.V. (2013). Razvitie inoyazychnogo pismennogo diskursa studentov-bakalavrov posredstvom sotsialnykh servisov [Development of foreign language written discourse of bachelor students through social services]. Vestnik MGGU im. M.A. Sholohova. Ser. “Filologicheskie nauki” – Herald of MSU named after M.A. Sholohov, 4, 75-79 [in Russian].

Bonk, C.J., & Graham, C.R. (2006). Handbook of Blended Learning: Global Perspectives, Local Designs. San Francisco, CA: Pfeiffer Publishing.

Hueber Verlag. Webinar Online Unterrichten: Kompaktkurs am 17.04.2020. Retrieved from: https://bit.ly/2W5CJzR.

Yelahina, N., Fedchyshyn, N., Klishch, H., & Horpinich, T. (2019). Effective Methods in Foreign Language teaching of medical students. Medychna osvita – Medical Education, 1 (81), 48-54.

Kranz, D., & Lüking, B. (2005). Blended Learning – von der Idee zur Tat, vom Konzept zur Realisierung: Zwei Berichte aus der pädagogischen Praxis der Lehrerbildung. Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht 10/1. Darmstadt. Retrieved from: http://zif.spz.tudarmstadt.de/jg-10-1/docs/KranzundLueking2005.pdf.

Munzinger, P. Vorübergehend nicht zu erreichen. Süddeutsche Zeitung. 11. April 2020. Retrieved from: https://bit.ly/2Y8V3dW.

Oxford, R.L. (2011). Teaching and Researching: Language Learning Strategies. Pearson Longman.

Rybina, N., Koshil, N., & Hyryla, O. (2018). Language competence as an essential part of person’s intelligence. Psykholoho-pedahohіchnі problemy stanov¬lennia suchasnoho fakhіvtsia. Zbіrnyk naukovykh statei Natsіonalnoi akademіi Natsіonalnoi hvardіi Ukrainy. Materіaly mіzhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsіi – Psychological and pedagogical problems of becoming a modern specialist: Coll. of Scient. Articles of the National Academy of the National Guard of Ukraine, Materials of International Scientific-practical Conf. Kharkіv: HOHOKZ [in Ukrainian].

Watson, J. Blended learning: The convergence of online and face-to-face education. North American Council for Online Learning, 16. Retrieved from: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED509636.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-02

Як цитувати

Beck, G., Tsaryk, O. M., & Rybina, N. V. (2020). СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Медична освіта, (2), 6–12. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11139

Номер

Розділ

Матеріали конференції