ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ № 1 З УРОЛОГІЄЮ, МАЛОІНВАЗИВНОЮ ХІРУРГІЄЮ ТА НЕЙРОХІРУРГІЄЮ ІМЕНІ Л. Я. КОВАЛЬЧУКА

Автор(и)

  • S. Y. Grytsenko Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • A. D. Bedeniuk Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • V. B. Dobrorodniy Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • A. Ye. Burak Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11136

Ключові слова:

дистанційне навчання, онлайн-семінар, хірургія

Анотація

У статті розглянуто первинний досвід проведення дистанційних онлайн-семінарів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією ім. Л. Я. Ковальчука. Аналіз проведеної роботи показав ряд суттєвих переваг та деяких недоліків такої форми навчання. Найбільшою перевагою є можливість персонального мультимедійного доступу до пропонованих матеріалів під час семінарського онлайн-обговорення теми заняття. Використання чату програм дозволяє студентам інтерактивно брати участь у дискусії, ставити питання, а також викладачеві робить можливим надавати доступ до файлів, протоколів лікування та поширювати посилання на інтернет-ресурси, актуальні для заняття. Явним суттєвим недоліком проведення онлайн-семінару залишається відсутність можливості виконувати практичні та комунікативні навички роботи біля ліжка хворого. Проведення дистанційних онлайн-семінарів може бути окремим  пунктом у забезпеченні якості надання освітніх послуг в умовах пандемії для вищих медичних шкіл України.

Посилання

(2017). Dystantsiine navchannia yak suchasna osvitnia tekhnolohiia: materialy mizhvuzivskoho vebinaru [Distance learning as a modern educational technology: materials of the interuniversity webinar]. Lishchynska, L.B. (Ed.). Vinnytsia: VTEI KNTEU [in Ukrainian].

Kademiia, M.Yu., & Umanets, V.O. (2018). Dystantsiine navchannia u virtualnomu universyteti yak sposib dostupu do yakisnoi osvity [Distance learning in a virtual university as a way to access quality education]. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu – Open educational e-environment of a modern university – Open Educational e-environment of a Modern University, 2, 192-198 [in Ukrainian].

Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy “Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia” [On approval of the Regulation on distance learning: order of the Ministry of Education and Science of Ukraine]. of April 25, 2013 No. 466: registered with the Ministry of Justice of Ukraine on April 30, 2013 under No. 703/23235 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-15

Як цитувати

Grytsenko, S. Y., Bedeniuk, A. D., Dobrorodniy, V. B., & Burak, A. Y. (2020). ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ № 1 З УРОЛОГІЄЮ, МАЛОІНВАЗИВНОЮ ХІРУРГІЄЮ ТА НЕЙРОХІРУРГІЄЮ ІМЕНІ Л. Я. КОВАЛЬЧУКА. Медична освіта, (3), 21–23. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11136

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ