БІЛІНГВІЗМ ТА ІНТЕРФЕРЕНЦІЯ ЯК ТЕНДЕНЦІЇ ЛІНГВІСТИЧНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10990

Ключові слова:

білінгвізм, інтерференція, мовний культурний простір, міжмовна комунікація, інтернаціоналізація

Анотація

Стаття розкриває особливості вивчення проблем білінгвізму та інтерференції в контексті сучасного суспільства. Робота присвячена власне теоретичному підґрунтю цієї проблеми та реальній ситуації в сучасному освітньому просторі. У результаті здійсненого дослідження встановлено, що в процесі міжкультурного/міжмовного спілкування відбувається неминуче зіткнення двох мов, запропоновано шляхи вирішення проблеми вдосконалення мовленнєвих навичок. Авторами було надано доступні програми для вдосконалення рівня володіння іноземними мовами, а також рекомендації щодо подальшого вивчення цих самих питань.

Посилання

Biriukova, N.A., & Yakovleva, S.L. (2008). Formirovanye sotsyalnoy mobilnosti lichnosti v vysshey shkole [The formation of social mobility of a person in higher school]. Joshkar-Ola: Izd-vo Mar. gos. un-ta [in Russian].

Valihura, O.R. (2008). Fonetychna interferentsiia v anhliiskomu movlenni ukrainskykh bilinhviv: Monohrafiia [Phonetic interference in the English language of Ukrainian bilinguals: Monograph]. Ternopil: Pidruchnyky i posibnyky [in Ukrainian].

Kovaleva, S.S. (2006). Bilingvizm kak sotsyalno-kommunykativnyy protsess [Bilingualism as a socio-communicative process]. Candidate’s Extended abstract. Moscow [in Russian].

Malysheva, A.V. Problema vyznachennia terminu “movna interferentsiia” [The problem of defining the term “language interference]. Retrieved from: http://intkonf.org/malisheva-av-problema-viznachennya-terminu-movna-interferentsiya/ [in Ukrainian].

Rybina, N.V. (2015). Bilinhvizm ta interferentsiiayak tendentsii movnoho rozvytku suchasnoho suspilstva: problemy ta sposoby yikh vyrishennia [Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern society: problems and ways of their solution]. Naukovi zapysky Nacionalnoho universytetu “Ostrozka akademiia”. Seriia: Filolohichna – Scientific Notes of the National University “Ostroh Academy”. Series: Philological, 59, 176-178 [in Ukrainian].

Safonova, V.V. Bilingvalnyye obrazovatelnye programmy kak instrument obnovleniya soderzhaniya yazykovogo shkolnogo obrazovaniya [Bilingual educational programs as a tool for updating the content of language school education]. Retrieved from: http: www. Fismozaika.ru/document/safonova.pdf.

Filimonova, M.S. (2012). Bilingvizm kak tendentsiya yazykovogo razvitiya sovremennogo obshchestva [Bilingualism as a trend in the linguistic development of modern society]. Sovremennyye problemy nauky i obrazovaniya – Modern Problems of Science and Education, 1. Retrieved from: www.science-education.ru/101-5558.

De Wit, H. (2016). Challenges and opportunities for Interna­tionalising Higher Education in Europe. Zotti S. (Hg.) International Lectures. 22 Beiträge zur Internationalisierung der Hochshulen. Innsbruck, Wien, Bozen: Studienverlag. P.36-40.

(2004). Directory of higher education institutions in the European Community // Second edition. The Commission of the European Communities: Task Force for Human Resources, Education, Training and Youth, by Erasmus Bureau. Brussels, Luxembourg: Office for official publications of the European Communities.

Fiorioli, E., & Shovakar, N. (2016). Measuring Internationalisation: Studierende zählen ist zu wenig. Zotti S. (Hg.): International Lectures. 22 Beiträge zur Internationalisierung der Hochschulen. Innsbruck, Wien, Bozen: Studienverlag.

Greiner, U., & Siwek-Macron, P. (2017). Internationalisierung der Lehrerbildung. Strategien an der Universität Salzburg. Journal für LehrerInnenbildung: Internationalisierung, 4, 39-42.

Pichl, E. (2017). Vorwort. Grenzen überschreiten. Facetten und Mehrwert von qualitätsvoller Auslandsmobilität in der Hochschulbildung. Wien: Gerin.

Teichler, U. (2007). Internationalisierung der Hochschulen. Neue Herausforderungen und Strategien. Frankfurt, New York: Campus.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-01

Як цитувати

Bauer, T., Tsaryk, O. M., & Rybina, N. V. (2020). БІЛІНГВІЗМ ТА ІНТЕРФЕРЕНЦІЯ ЯК ТЕНДЕНЦІЇ ЛІНГВІСТИЧНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ. Медична освіта, (1), 31–35. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10990

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ