ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ ПОЛЬЩІ

Автор(и)

  • A. D. Bedeniuk Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0003-1649-7886
  • T. V. Bodnar Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-5507-5363
  • P. Ya. Bodnar Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-9285-6516

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10869

Ключові слова:

спеціалізація, стажування, віртуальний пацієнт

Анотація

Приєднання України до Болонського процесу – це планомірний інтеграційний процес вищої школи до європейського і світового освітнього та наукового простору. Сучасні процеси глобалізації, що зумовлюють кропітку роботу з адаптації основних тенденцій Болонського процесу, викликають і досі суперечки серед працівників освіти та молоді. Для виконання цих зобов’язань досить розумно та доречно було б вивчити та перейняти досвід європейських країн, які вже раніше стали на цей шлях. Саме такою країною є Польща. Маючи довгу історію розвитку вищої освіти, Польща має гарну репутацію в Європі та світі. Усе більше іноземних абітурієнтів звертають на неї увагу. Випускник медичного факультету після завершення університету вміє встановити діагноз та визначити показання до медичних процедур, розпізнати небезпечні для життя ускладнення, що вимагають невідкладної медичної допомоги, визначити план діагностики та інтерпретації їх результатів, впровадити належне і безпечне лікування і спрогнозувати його наслідок. Зваженість та прагматизм в імплементації основних положень Болонського процесу свідчать про те, що Польща йде правильним шляхом, і Україна могла б дещо в неї запозичити. Виходячи з аналізу наукових джерел, можна стверджувати, що складнощі, які Польща мала на шляху інтеграції до європейського освітнього та науко­вого простору, майже подолані. Обмін досвідом допоміг би Україні безболісно і швидко наблизитися до рівня європейських країн.

Посилання

http://fundacjanutricia.pl /informacje-ogolne/.

https://fulbright.edu.pl/f ulbright-stem-impactaward/.

https://nawa.gov.pl/naw a/aktualnosci/955-nowynabor-w-programiewelcome-to-poland.

http://www.kpk.gov.pl/ page_id=18638 http://www.kpk.gov.pl/? page_id=18643.

https://www.ncbr.gov.pl/ aktualnekonkursy/szczegolykonkursu/competition/ei g-concert-japaninformacja-dotyczacaotwarcia-naboruwnioskow-w-vikonkursie/.

Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej. Retrieved from: http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/2.htm.

Makulec, A. (2013). Konsekwencje migracji wysoko wykwalifi kowanego kapitału ludzkiego dla krajów wysyłających i migrantów na przykładzie personelu medycznego. Ośrodek Badań Nad Migracjami. CMR Working Paper, (119).

Sopliński, A. (2012). Odpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Zdrowia – z upoważnienia ministra – na interpelację nr 6457 w sprawie sytuacji pielęgniarek i położnych w Polsce. Retrieved from: http://sejm.gov. pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=41156518 (15.09.2012).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-15

Як цитувати

Bedeniuk, A. D., Bodnar, T. V., & Bodnar, P. Y. (2020). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ ПОЛЬЩІ. Медична освіта, (4), 113–118. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10869

Номер

Розділ

РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ