МОЖЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ У ПОЗААУДИТОРНІЙ САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ

Автор(и)

  • N. L. Hlushko Івано-Франківський національний медичний університет
  • T. L. Lenchuk Івано-Франківський національний медичний університет https://orcid.org/0000-0002-5737-8261
  • V. M. Matskevych Івано-Франківський національний медичний університет https://orcid.org/0000-0003-2663-9702
  • Yu. O. Mytsyk Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького https://orcid.org/0000-0002-8513-2349

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10859

Ключові слова:

самостійна робота студентів, радіологічні методи обстеження, дистанційна освіта за спеціальністю «Радіо­логія»

Анотація

У статті проаналізовано можливості використання навчальних матеріалів в позааудиторному навчанні для студентів третього курсу факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності «Радіологія». 

Реальність, коли студент медичного вузу вчиться, здебільшого, в Інтернеті, а також впровадження в педагогічну практику сучасних цифрових технологій дозволяє удосконалити позааудиторне навчання студентів з дисципліни «Радіологія», яка сама по собі передбачає візуалізацію клінічних випадків. Упродовж року за допомогою надбудови Microsoft Forms Office скани сучасних радіологічних методів обстеження гематологічних та урологічних хворих завантажували на електронну скриньку клінічних підгруп, програмою також було автоматично створено кругову діаграму відповідей студентів для первинного зорового аналізу однорідності чи різноманітності результатів.

Існувала можливість зворотного дистанційного зв’язку із викладачем, обговорення цікавих клінічних випадків, розбору помилок, розроблено можливість тестування засвоєних знань. Результати дослідження показали позитивні статистично значимі зміни в якості інтерпретації діагностичних зображень, наданих для самостійної роботи в охоплених студентів після проміжної роботи над первинними помилками, що свідчить про необхідність комбінування аудиторної та онлайн-освіти, як взаємодоповнюючих, а не виключаючих одна одну.

Посилання

Admiraal, W., Huisman, B., & Van de Ven, M. (2015). Assessment in massive open online courses. Electronic Journal of e-Learning, 13, 4, 207-216. Retrieved from: https://eric.ed.gov/?id=EJ1062116.

Flack, N.A., & Nicholson, H.D. (2018). What do medical students learn from dissection? American Association of Anatomists, 11, 325-335. Retrieved from: https://doi.org/10.1002/ase.1758.

Ghosh, S.K. (2017). Cadaveric dissection as an educational tool for anatomical sciences in the 21st century. American Association of Anatomists, 10, 286-299. Retrieved from: https://doi.org/10.1002/ase.1649.

Wilson, A.B., Barger, J.B., Perez, P., & Brooks, W.S. (2018). Is the supply of continuing education in the anatomical sciences keeping up with the demand? Results of a national survey. American Association of Anatomists, 11, 225-235. Retrieved from: https://doi.org/10.1002/ase.1726.

Klishch, H.I., Fedchyshyn, N.O., & Yelahina, N.I. (2017). Distance Learning in Continuing Medical Education / Transnatsionalnyi rozvytok osviyu ta medytsyny: isnoriia, teoriia, praktyka, innovatsii [Transnational development of education and medicine: history, theory, practice, innovation]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii – Proceedings of the International Scientific and Practical Conference. November, 23-24. Ternopil: TDMU [in Ukrainian].

Khalil, M.K., Abdel Meguid, E.M., & Elkhider, I.A. (2018). Teaching of anatomical sciences: A blended learning approach. Clinical Anatomy, 31, 323-329. Retrieved from: https://doi.org/10.1002/ca.23052.

Site of journal “eLearning industry”. elearningidustry.com. Retrieved from: https://elearningindustry.com/online-learning-statistics-and-trends.

Site of journal “Forbes”. forbes.com. Retrieved from: https://www.forbes.com/sites/tjmccue/2018/07/31/e-learning-climbing-to-325-billion-by-2025-uf-canvas-absorb-schoology-moodle/#2b5bbd9f3b39.

Site of journal “Small business trends”. smallbiztrends.com. Retrieved from: https://smallbiztrends.com/2017/12/2018-e-learning-trends.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-12

Як цитувати

Hlushko, N. L., Lenchuk, T. L., Matskevych, V. M., & Mytsyk, Y. O. (2020). МОЖЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ У ПОЗААУДИТОРНІЙ САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ. Медична освіта, (4), 10–13. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10859

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ