ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Ya. M. Nakhaieva ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • I. R. Humenna ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10652

Ключові слова:

професійна компетентність, компетенція, продуктивна освіта, освітній простір, іноземні мови

Анотація

Основними завданнями вищої медичної освіти є професійне вдосконалення лікарів для задоволення потреб, продиктованих сучасним світом, як на рівні студентів, так і аспірантів. Навчання майбутнього набуває особливостей інноваційної освіти, інтегрованої з науково-дослідною діяльністю, що характеризується постійною, фундаментальною, практичною спрямованістю. У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов у медичних закладах вищої освіти. Зроблено наголос на тому, що сучасні навчальні програми, які впроваджені внаслідок реформи медичної освіти, побудовані не лише за принципом здобуття знань та умінь, а й набуття компетенцій. Сучасні тенденції планування, організації, оцінки якості освіти фактично допомогли забезпечити впровадження компетентнісного підходу в підготовці лікарів. Розглянуто також теоретичні аспекти цієї проблеми.

Дослідження довело необхідність розробки методичних матеріалів для цілеспрямованого формування професійної підготовки майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов.

Посилання

Aleksiuk, A.M. (1998). Pedahohika vyshchoi osvity Ukrainy. Istoriia. Teoriia. [Pedagogy of higher education of Ukraine. History. Theory]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Akhmedzianova, L.M. (2001). Podhotovka budu­shchykh uchyteley k vospytaniyu dukhovnosty u shkolnykov [Preparing future teachers for the education of spirituality in schoolchildren]. Vykhovannia i kultura – Education and Culture [in Ukrainian].

Bondar, V.I. (2004). Dydaktyko-psykholohichna kon­tseptsiia realizatsii osvitno-profesiinykh prohram pidhotovky vchytelia [Didactics and psychological concept of realization of educational and professional teacher training programs]. Vyshcha osvita Ukrainy – Higher Education of Ukraine [in Ukrainian].

Vikulina, M.A. (2011). Inoyazychnaya kommunikativnaya kompetentnost prepodavatelya meditsinskogo vuza [Foreign language communication competence of the medical school teacher]. Mezhdunarodnyy zhurnal eksperimentalnogo obrazovaniya – International Journal of Experimental Education [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-03

Як цитувати

Nakhaieva, Y. M., & Humenna, I. R. (2019). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Медична освіта, (3), 108–112. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10652

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ