УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІННОВАЦІЙ У ФАРМАЦІЇ НА ОСНОВІ ПАТЕНТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • О.В. Посилкіна
  • В.М. Тіманюк
  • Н.Й. Баран

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2009.3.3001

Анотація

У роботі наведено переваги використання патентної інформації при проведенні маркетингових досліджень інновацій, обґрунтовані її особливості, запропоновано методи патентно-інформаційного аналізу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-17

Як цитувати

Посилкіна, О., Тіманюк, В., & Баран, Н. (2014). УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІННОВАЦІЙ У ФАРМАЦІЇ НА ОСНОВІ ПАТЕНТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Фармацевтичний часопис, (3). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2009.3.3001

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ФАРМАЦІЇ