ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Автор(и)

  • М. А. Машталір
  • С. Б. Крамар
  • Г. В. Довгаль
  • Д. І. Назарова

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.971

Анотація

У роботі підсумований досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою для студентів медичного
факультету та надані рекомендації щодо проведення навчального процесу на стоматологічному факультеті. Особли-
вості пов’язані з коротшим терміном навчання порівняно з медичними факультетами, більш насиченою тематикою
кожного заняття, пріоритетністю знань анатомії голови та шиї. При навчанні студентів стоматологічного факультету
використовується системний принцип викладання, 12 змістовних модулів та один підсумковий модульний контроль.
Необхідною є подальша розробка методичних підходів до викладання, стандартизація оцінки знань.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-07-15

Як цитувати

Машталір, М. А., Крамар, С. Б., Довгаль, Г. В., & Назарова, Д. І. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.971

Номер

Розділ

Статті