САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Л. Р. Шостакович-Корецька
  • В. В. Маврутенков
  • А. В. Чергінець
  • І. В. Будаєва
  • О. М. Якуніна
  • О. В. Шевельова

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.806

Анотація

У роботі надано аналіз анонімного анкетування 344 респондентів студентів старших курсів медичного факультету,
інтернів та лікарів для визначення якості регулярної самостійної теоретичної професійної підготовки. Доведено, що
більшість студентів та лікарів не мають “звички” до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображає
низьку мотивацію до якісного навчання. Головним засобом самостійної професійної освіти для студентів та інтернів є
інтернет (48,5%), і тільки 25% респондентів користуються з цією метою друкованою фаховою літературою.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-07-06

Як цитувати

Шостакович-Корецька, Л. Р., Маврутенков, В. В., Чергінець, А. В., Будаєва, І. В., Якуніна, О. М., & Шевельова, О. В. (2013). САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.806

Номер

Розділ

Статті