ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯНА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ БІОЛОГІЇ І МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ

Автор(и)

  • N. V. Dovganych

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4167

Анотація

Розглянуто питання організації впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи з біології з основами генетики для студентів заочної форми навчання фармацевтичного факультету. Внесено пропозиції щодо втілення нових інформаційних технологій у навчальний процес та поглиблення викладання предмета, що дозволяє розширити експеримент зі здійснення дистанційного навчання та контролю знань студентів заочної форми навчання. Аргументовано необхідність  розробляти нові методи і форми взаємодії викладача і студента, стимулювати самостійну навчальну діяльність, що є однією з умов Болонського процесу.

Посилання

Kolesnyk YU.M. Bolonsʹkyy protses ta yakistʹ osvity / YU. M. Kolesnyk,YU.M. Neryanov // Medychna osvita. – 2005. – №2. – S. 38–40.

Pryakhin O.R. Dosyahnennya ta perspektyvy rozvytku zaochnoyi farmatsevtychnoyi osvity u Zaporizʹkomu derzhavnomu medychnomu universyteti / O.R. Pryakhin, O.O. Portna // Zaporozh. med. zhurn. – 2006. – №2. – S. 178–179.

Stan ta perspektyvy rozvytku dystantsiynykh tekhnolohiy osvity na zaochnomu viddilenni farmatsevtychnoho fakulʹtetu / O. R. Pryakhin, O. A. Ryzhov, O. O. Portna, O. I.Androsov // Aktual. pytannya farmats. ta med. nauky ta praktyky : zb. nauk. st. – Zaporizhzhya : Vyd-vo ZDMU, 2006. – Vyp. XV, T. 3. – S. 51–52.

Zbirnyk normatyvnykh dokumentiv z pytanʹ orhanizatsiyi zaochnoho navchannya u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh Ukrayiny / za red. M. F. Dmytrychenka. – K. : Ukrayinsʹkyy tsentr dukhovnoyi kulʹtury, 2002. – 244 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-01

Як цитувати

Dovganych, N. V. (2015). ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯНА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ БІОЛОГІЇ І МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4167

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти