ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ УЧАСНИКІВ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ОЛІМПІАД

Автор(и)

  • L. R. Shostakovich-Koretskaya ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • V. V. Mavrutenkov ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • A. V. Cherhinets’ ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • I. V. Budaieva ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • K. Yu. Lytvyn ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • M. S. Suremenko ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • T. A. Gayduk ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • O. M. Yakunina ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • V. P. Diadyk ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9386

Ключові слова:

вища медична освіта, інновації, активні методи навчання, професійно-орієнтовані олімпіади

Анотація

Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”.

Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”.

За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях.

Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця.

Біографія автора

L. R. Shostakovich-Koretskaya, ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

 

д.мед.н., професор, завідувач кафедри інфекційних хвороб ДЗ «ДМА МОЗ України», тел.: +38(056) 726-44-71;

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-02

Як цитувати

Shostakovich-Koretskaya, L. R., Mavrutenkov, V. V., Cherhinets’, A. V., Budaieva, I. V., Lytvyn, K. Y., Suremenko, M. S., … Diadyk, V. P. (2018). ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ УЧАСНИКІВ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ОЛІМПІАД. Медична освіта, (4), 108–112. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9386

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти