ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК У СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.3.14968Ключові слова:
навчання на основі проєктів, медична освіта, володіння англійською мовою за професійним спрямуванням, навички усного мовлення, міждисциплінарна інтеграція, педагогічні підходиАнотація
У статті досліджено ефективність навчання на основі застосування проєктів як педагогічного підходу для покращення навичок усного мовлення у студентів-медиків з акцентом на практичному використанні мови у професійній сфері. У контексті розвитку медичної освіти потреба у вільному володінні англійською мовою за професійним спрямуванням серед медичних працівників є актуальною. Конструктивістські, експериментальні, комунікативні та навчальні підходи, орієнтовані на виконання завдання, проаналізовано у статті. Доведено, що метод проєктів сприяє розвитку критичного мислення, співпраці та творчості. Через активну участь у проєктах (клінічні симуляції, кейс-стаді (case study) та «інформаційні кампанії») студенти не лише набувають мовних компетенцій, але й активно та вміло поєднують знання з таких дисциплін, як біологія, фармакологія, етика тощо. Мета нашого дослідження – проаналізувати методології, впливи та потенційні перешкоди навчання на основі застосування проєктів у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням для студентів-медиків. Результати дослідження доводять, що навчання на основі застосування проєктів підвищує якість підготовки майбутніх медичних працівників у глобалізованому середовищі. Обґрунтовано, що розвиток ефективних комунікативних навичок є важливим інструментом для підготовки нового покоління кваліфікованих фахівців.
Посилання
Virsta, S.Ie. (2007). Innovatsiine navchannia: Metod proektiv [Innovative learning: project method]. Novi tekhnolohii – New technologies, 50, 52-58 [in Ukrainian].
Kopylova, V.V. (2003). Metodyka proektnoi roboty na urokakh anhliiskoi movy [Methodology of project work in English lessons]. Kyiv: Vydavnytstvo «Osvita» [in Ukrainian].
Barak, M. (2020). Problem-, project-and design-based learning: their relationship to teaching science, technology and engineering in school. J. Problem Based Learn., 7(2), 94-97. DOI 10.24313/jpbl.2020.00227.
Gallagher, M., Prior, J., Needham, M., & Holmes, R. (2017). Listening differently: A Pedagogy for Expanded Listening. Br. Educ. Res. J., 43(6), 1246-1265. DOI 10.1002/berj.3306.
Moro, C., & Mclean, M. (2017). Supporting Studentsʼ Transition to University and Problem-Based Learning. Med. Sci. Educ., 27(2), 1-9. DOI 10.1007/s40670-017-0384-6.
Pecukonis, E.V. (2021). Guidelines for Integrating Live Supervision in Simulation-Based Clinical Education: An Example for Teaching Motivational Interviewing. Clin. Soc. Work J., 49(2), 151-161. DOI 10.1007/s10615-021-00805-z.
Prokop, I.A., & Savaryn, T.V. (2021). Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology. Medychna osvita – Medical Education, 1, 93-97.
Yelahina, N.I., & Fedchyshyn, N.O. (2021). Innovative methods of teaching professional English to medical students. Medychna osvita – Medical Education, 2(91), 100-106.
Yelahina, N.I., & Fedchyshyn, N.O. (2019). Motivation as a key component of teaching English for medical students. Medychna osvita – Medical Education, 4(84), 107-112.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.